رونمایی دیرهنگام از دو شورای مهم جشنواره سی و چهارم موسیقی فجر

کتاب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی منتشر شد که سرانجام اعضای دو شورای قبلا معرفی نشده این دوره از جشنواره در روزهای پایانی معرفی شدند. به گزارش سینما خراسان، اعضای شورای ارزیابی و شورای پیشنهاد دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی دو روز مانده به پایان این رویداد مهم […]


کتاب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی منتشر شد که سرانجام اعضای دو شورای قبلا معرفی نشده این دوره از جشنواره در روزهای پایانی معرفی شدند.

به گزارش سینما خراسان، اعضای شورای ارزیابی و شورای پیشنهاد دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در حالی دو روز مانده به پایان این رویداد مهم موسیقایی معرفی شدند که پیش از این نام اعضای این دو شورا در هیچ یک از اخبار ستاد برگزاری جشنواره منتشر نشده بود.

«شورای ارزیابی» و «شورای پیشنهاد دبیر» دو شورای معرفی شده از سوی تنظیم‌کنندگان «آیین‌نامه قانونی» جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر هستند که چندی پیش جزییات آن توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده بود.

طبق اعلام کتاب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر که دو روز مانده به پایان جشنواره به دست اهالی رسانه رسید، داود گنجه‌ای و مینا افتاده موسیقیدان، محسن رجب‌پور نماینده مجمع صنفی ناشران موسیقی، فردین خلعتبری موسیقیدان، عین‌الله کیوانشکوه نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی، امین مویدی اصفهانی مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاون امور هنری اعضای شورای ارزیابی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر را تشکیل می‌دهند.

نکته جالب توجه در اسامی یاد شده حضور نداشتن فردی با پسوند عنوان حقوقی «نماینده خانه موسیقی» در ترکیب اعضای شورای ارزیابی است، چه اینکه داود گنجه‌ای که پیش از این یکی از اعضای اصلی هیات مدیره خانه موسیقی بود هم مدت‌ها قبل از سمت‌های اداری خود در این نهاد استعفا داده است.

براساس آنچه در کتاب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شده حسن ریاحی به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی، هومان اسعدی به عنوان نماینده دانشگاه تهران، حمید عسکری نماینده دانشگاه هنر(رهبر گروه کُر اردیبهشت از مجموعه‌های شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی فجر)، مهدی آذرسینا موسیقیدان، محمدرضا فیاض موسیقیدان (رهبر ارکستر سازهای ایرانی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر از مجموعه‌های شرکت کننده در جشنواره موسیقی فجر)، مانی جعفرزاده موسیقیدان، علی ثابت‌نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و علی ترابی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد و رییس جشنواره اعضای شورای پیشنهاد دبیر جشنواره دوره سی و چهارم را تشکیل می دهند.

ناصرصفاریان، کیوان فرزین، آیدین صمیمی مفخم، امیرمهیار تفرشی پور، رامین بهنا، امیربکان، بابک چمن آرا و شهرام صارمی هم اعضای هیات انتخاب جشنواره سی و چهارم هستند که ستاد جشنواره طی روزهای گذشته فقط اسامی این افراد را به صورت رسمی منتشر شده بود.