«رُما» بهترین فیلم «اسپریت» شد

اگر «خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» در سی و چهارمین دوره اهدای جوایز فیلم مستقل اسپریت که شنبه بعداز ظهر در سانتا مونیکا برگزار شد، عنوان فیلم برنده را از آن خود کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» ساخته بری جنکینز موفق شد تا […]


اگر «خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» در سی و چهارمین دوره اهدای جوایز فیلم مستقل اسپریت که شنبه بعداز ظهر در سانتا مونیکا برگزار شد، عنوان فیلم برنده را از آن خود کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» ساخته بری جنکینز موفق شد تا ۳ جایزه از جوایز اسپریت را از آن خود کند که شامل بهترین فیلم بلند، بهترین کارگردانی برای جنکینز و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای رجینا کینگ بود.

«هیچوقت می‌توانی مرا ببخشی؟» در این مراسم دو جایزه اسپریت برد که شامل بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ریچارد ای.گرانت و بهترین فیلمنامه برای نیکول هولوفسنر و جفری ویتی بود.

دیگر برندگان این مراسم در بخش بازیگری، شامل جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی برای گلن کلوز در فیلم «همسر» و جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای ایتن هاوک در فیلم «اولین اصلاح شده» بودند.

بو برنهام جایزه اسپریت را در بخش بهترین فیلمنامه اول برای «کلاس هشتم» برد و بوتس رایلی برای فیلم اول «ببخشید که مزاحمت شدم» این جایزه را دریافت کرد.

«رُما» بهترین فیلم بین‌المللی شد و «همسایه من نمی‌شی؟» جایزه بهترین مستند را دریافت کرد.

برای نخستین بار اوبری پلازا مجری این مراسم بود.

جوایز مستقل اسپریت (Independent Spirit Award) در سال ۱۹۸۴ با هدف جایزه دادن به «فیلم سازان مستقل» پایه‌گذاری شد.