زنان عاشقی که به انتظار ایستاده‌اند/ این تابستان فراموشت کردم

فیلم-تئاتر عاشقانه «این تابستان فراموشت کردم» می‌تواند گزینه مناسبی برای تماشا در ایام تعطیلات باشد. به گزارش سینما خراسان، علاقه‌مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز به دیدن فیلم-تئاترهای مختلف بنشینند که در همین راستا دیدن فیلم-تئاتر «این تابستان فراموشت کردم» که این اولین تجربه کارگردانی بهاره رهنما به حساب می‌آید، […]


فیلم-تئاتر عاشقانه «این تابستان فراموشت کردم» می‌تواند گزینه مناسبی برای تماشا در ایام تعطیلات باشد.

به گزارش سینما خراسان، علاقه‌مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز به دیدن فیلم-تئاترهای مختلف بنشینند که در همین راستا دیدن فیلم-تئاتر «این تابستان فراموشت کردم» که این اولین تجربه کارگردانی بهاره رهنما به حساب می‌آید، پیشنهاد می‌شود.

«این تابستان فراموشت کردم» نمایشی ۲ اپیزودی برگرفته از مجموعه داستانی از رهنما با همین نام است که توسط سجاد افشاریان و حمید پاک‌سرشت نوشته شده و رهنما دراماتورژی و کارگردانی این اثر را برعهده داشت.

این نمایش اردیبهشت و خرداد سال ۹۱ در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه رفت. نسیم ادبی و شبنم فرشادجو در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و صدای هدیه تهرانی نیز در طول نمایش بازیگران را همراهی می‌کند.

«این تابستان فراموشت کردم» مضمونی در ارتباط با عشق و فراموشی دارد و روایت زندگی ۲ زن از ۲ نسل مختلف و در مقاطع زمانی متفاوت را به تصویر می‌کشد. این اثر عاشقانه داستان عشق‌های نافرجام ۲ زن معمولی به نام‌های باران و شیرین است که در پایان متوجه نسبت خانوادگی آنها خواهیم شد.

بهاره رهنما در بروشور این نمایش به خط خودش نوشته است: پشت پنجره‌های این شهر زنان قرن‌هاست چشم‌انتظار ایستاده‌اند. زنان سرزمین من چشم انتظار می‌میرند …

فیلم-تئاترها این روزها در اکثر شهر کتاب‌ها، فروشگاه‌های فروش فیلم‌های شبکه نمایش خانگی و بعضی کتاب‌فروشی‌های معتبر قابل خرید هستند همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با خرید اینترنتی، این محصولات را با قیمت مناسب‌تری تماشا کنند.