زوج هنرمند ایرانی جشنواره جهانی گرافیک را داوری می‌کنند

علیرضا پاکدل کاریکاتوریست و صبا دارابیان تصویرگر، زوج هنرمند ایرانی در چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی «پیراسیکابا» برزیل به‌عنوان داور حضور خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، علیرضا پاکدل هنرمند جوان کارتونیست، کاریکاتوریست، طراح کاراکتر و تصویرساز و صبا دارابیان تصویرگر زوج هنرمند، چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای […]


علیرضا پاکدل کاریکاتوریست و صبا دارابیان تصویرگر، زوج هنرمند ایرانی در چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی «پیراسیکابا» برزیل به‌عنوان داور حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، علیرضا پاکدل هنرمند جوان کارتونیست، کاریکاتوریست، طراح کاراکتر و تصویرساز و صبا دارابیان تصویرگر زوج هنرمند، چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای کشور برزیل را داوری خواهند کرد.

این برای اولین بار است که یک زوج هنرمند ایرانی در هیات داوران این فستیوال جهانی حضور دارند.

چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای برزیل، در ماه آگوست مصادف با مردادماه جاری برگزار می‌شود.

این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌ها در رشته کارتون و کاریکاتور است که سالانه در بخش‌های کارتون، کاریکاتور چهره، حجم، گرافیک و طنز در کشور برزیل برگزار می‌شود و هر ساله هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله چین، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، ایران، کوبا، فرانسه، بلژیک، ترکیه، یونان، اندونزی، هلند و… در این رویداد هنری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گزارش مهر، پیش از این، علیرضا پاکدل در سال ۲۰۱۶ در این جشنواره جایزه بزرگ و جایزه اولی در بخش کارتون اجتماعی را از آن خود کرد.