ساخت موسیقی «شاهین» توسط امید رئیس دانا

امید رئیس دانا موسیقی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی را می سازد. دریافت ۶ MB به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فیلم، امید رئیس دانا آهنگسازی فیلم سینمایی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی را عهده‌دار شد. وی در طول ۲۲ سال فعالیت در زمینه ساخت و تولید موسیقی، برای بیش از ۷۰ […]


امید رئیس دانا موسیقی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی را می سازد.

دریافت ۶ MB

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فیلم، امید رئیس دانا آهنگسازی فیلم سینمایی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی را عهده‌دار شد.

وی در طول ۲۲ سال فعالیت در زمینه ساخت و تولید موسیقی، برای بیش از ۷۰ عنوان پروژه سینمایی، تلویزیونی و مستند موسیقی ساخته و تجربه همکاری با کارگردان‌هایی چون کیانوش عیاری، ابوالفضل جلیلی، رخشان بنی اعتماد، علیرضا داوودنژاد و فریدون جیرانی را در کارنامه خود دارد.

از آثار شاخص این آهنگساز سینمای ایران می‌توان به ساخت موسیقی برای فیلم‌های «بیدارشو آرزو»، «کاناپه»، «زیر پوست شهر»، «ابد و یک روز» و سریال «نهنگ آبی» اشاره کرد.

امید رئیس دانا سال گذشته در جشنواره سات همپتون انگلستان نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی انیمیشن بود.

فیلم سینمایی «شاهین» محصول سازمان سینمایی «داریوش» به کارگردانی سالار طهرانی و تهیه کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران است که در آن علیرضا کمالی، گلاره عباسی، مهران رنج بر، بهار نوحیان و احسان امانی به ایفای نقش پرداخته اند.

برای کسب اطلاع از فعالیت‌های سازمان سینمایی داریوش به نشانی اینترنتی www.daryooshfilm.com مراجعه شود.