سعی کردیم جشنواره فیلم فجر را به یک رویداد ملی تبدیل کنیم

مشهد- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال سعی کردیم با اکران فیلم های جشنواره فجر در استانها این رویداد را به اتفاقی ملی تبدیل کنیم. به گزارش سینما خراسان، سید عباس صالحی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از سینما هویزه محل اکران فیلم های جشنواره فجر مشهد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سعی شده امسال […]


مشهد- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال سعی کردیم با اکران فیلم های جشنواره فجر در استانها این رویداد را به اتفاقی ملی تبدیل کنیم.

به گزارش سینما خراسان، سید عباس صالحی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از سینما هویزه محل اکران فیلم های جشنواره فجر مشهد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سعی شده امسال جشنواره فجر متعلق به تهران نباشد و به یک اتفاق ملی تبدیل شود.

وی افزود:ما هنوز با قله سینمایی مدنظر خودمان فاصله داریم اما پیشرفت های خوبی را داشته ایم و امیدواریم مشکلات هر روز کمتر و قوت ها هر روز بیشتر شود.

وزیر ارشاد تصریح کرد: نسل جوانی که رویش های جوان های بعد از انقلاب هستند در فضای سینمای کشور دیده می شوند که از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همین افراد خلاقیت های خوبی در ساخت فیلم ها ایجاد کرده اند.

صالحی خاطرنشان کرد: مشهد زیرساخت های خوبی در حوزه سینما دارد که می توانیم با تیکه بر این توانمندی ها رویداد های ملی در حوزه سینما را در این شهر برگزار کنیم و این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: باید عدالت توزیعی در حوزه زیرساخت های حوزه سینمایی در کشور داشته باشم و اولین گام در این حوزه این است که بتوانیم مصرف فرهنگی را در میان مردم نهادینه کنیم که برگزاری جشنواره ها در شهرهای مختلف کشور در همین راستا به انجام می رسد.