سمفونی شماره ۵ در گالری ایده پارسی نواخته می شود

«سمفونی شماره ۵» عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که ۲۸ دی در گالری ایده پارسی به نمایش در می‌آید. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی «سمفونی شماره ۵» با آثاری از ۵ هنرمند نقاش از ۲۸ دی در گالری ایده پارس برپا می شود. «سمفونی شماره ۵» رویکردی است آگاهانه به هنر و زندگی به […]


«سمفونی شماره ۵» عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که ۲۸ دی در گالری ایده پارسی به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه نقاشی «سمفونی شماره ۵» با آثاری از ۵ هنرمند نقاش از ۲۸ دی در گالری ایده پارس برپا می شود. «سمفونی شماره ۵» رویکردی است آگاهانه به هنر و زندگی به گونه ای که هنرمند با تمام خصلت های وجودی و ذاتی خود اثر هنری را خلق کند.

مونا و دینا حسینی جمع آوری این نمایشگاه و هدایت هنرمندان را برای دریافت مفاهیم و رویکردهای مورد نظرشان به عهده داشته اند، این رویکرد در بخشی از استیتمنت نمایشگاه اینگونه آورده شده است:

«چیزی که به راستی در دنیای امروز ما محسوس است، فقدان آگاهی چه در عرصه هنر چه در زندگی هر روزمان است. اینکه خودمان را هنرمند می‌نامیم اما هنرمندانه زندگی نمی‌کنیم دغدغه نه چندان دیرینه ماست. نقاشان، مجسمه سازان، عکاسان، موزیسین ها و … زیادی می‌بینیم که خالی از آگاهی تنها عکس می‌گیرند، نقاشی می‌کشند یا می‌نوازند اما به مراتب مهارت هنر با آنچه «ذات» هنر می‌دانیم بسی‌غریب است.

از این رو بر آن شدیم تا با رویکردی آگاهانه نه تنها به هنر بلکه به زندگی، از روزنه شفاف دنیای هنر به جوهره ناب و منحصر به فرد هر شخص سمت و سویی دهیم، که حاصل فریم هایی ثابت اما ناپایداری به نام نقاشی است … .»

نمایشگاه «سمفونی شماره ۵» روز جمعه ۲۸ دی ساعت ۱۶ در گالری ایده پارسی افتتاح و تا روز ۳ بهمن پذیرای علاقمندان خواهد بود.