سه سینما در مشهد و طرقبه روز شنبه تعطیل بودند

براساس اعلام سینما تیکت، پردیس سینمایی "پارک بازار" و پردیس سینمایی "اطلس" در مشهد و پردیس سینمایی "ویلاژتوریست" طرقبه روز شنبه (24 دیماه) هیچ فیلمی در هیچ سانسی نمایش ندادند.

به گزارش سینما خراسان، باقی سینماها در خراسان رضوی فعال بودند و فیلمهای «ملاقات خصوصی»، «چپ راست» و «بخارست» جدیدترین فیلمهای آنها بوده است.

مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست شهر طرقبه روز شنبه در این باره به خبرنگار سینما خراسان گفت: امروز این سینما در هیچ سانسی نمایش فیلم ندارد.

مهدی تجویدی افزود: روز گذشته نیز سینما ویلاژتوریست نمایش فیلم نداشته است، این توقف نمایش فیلم به دلیل شدت سرما و محدودیتهای ناشی از مصرف گاز است.

وی استقبال مردم در روزهای سرد و در زمان دایر بودن سینما ویلاژتوریست را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: استقبال از فیلمهای «ملاقات خصوصی»، «بخارست» و «چپ راست» تاکنون قابل توجه بوده است.

مدیر پردیس سینمایی اطلس نیز در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان از تعطیلی امروز این مرکز خبر داد و گفت: امروز سینما اطلس از سانس ۱۲ به بعد هیچ فیلمی پخش نمی کند و تعطیل است.

سارا خسروی افزود: از دو روز قبل به دلیل سرمای شدید‌ و اعلام اتاق اصناف مبنی بر تعطیلی شبانه مجتمع های تجاری، سانس ساعت ۲۰ به بعد سینما متوقف شد اما امروز به دلیل افت فشار گاز، سینما در هیچ سانسی فعال نیست.

وی میزان استقبال تماشاگران از فیلمهای پردیس اطلس را در چند روز اخیر متوسط خواند و گفت: مردم به دلیل برودت هوا و سرمای شدید کمتر به سینما مراجعه کردند با این حال فیلم «ملاقات خصوصی» بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

🔷