سینماها برای روز خبرنگار رایگان شد

مدیرعامل موسسه تصویر شهر عنوان کرد که پردیس‌های سینمایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار برای اهالی رسانه رایگان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی موسسه تصویرشهر، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: بی‌شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و […]


مدیرعامل موسسه تصویر شهر عنوان کرد که پردیس‌های سینمایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت روز خبرنگار برای اهالی رسانه رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی موسسه تصویرشهر، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر گفت: بی‌شک دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با به‌ کارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم را برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثر بخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم می‌کنند، انکار ناپذیر بوده و قابل قدردانی است.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت این روز اعلام کرد: پردیس‌های سینمایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شامل پردیس‌های ملت، تماشا، راگا و رازی روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه برای اهالی رسانه رایگان است.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر افزود: خبرنگاران می‌توانند در روزهای یاد شده با ارائه کارت خبرنگاری معتبر از رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه یک نفر و با رزرو قبلی، مهمان پردیس های سازمان فرهنگی شهرداری تهران شوند و به تماشای فیلم های در حال اکران سینمای ایران بنشینند.

میرزاخانی در پایان یادآوری کرد که علاوه بر اجرای این طرح، پردیس سینمایی تماشا نیز همچون سه سال گذشته در تمام ایام سال به عنوان پاتوق اهالی رسانه معرفی می شود.