سینمای کودک و نوجوان در سال۹۷ به خوبی دیده شد/ امیدها برای سال نو

فرزاد اژدری کارگردان سینمای کودک و نوجوان معتقد است این گونه سینمایی در سال ۹۷ به خوبی دیده شده است. فرزاد اژدری تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به اتفاقاتی که در سینمای کودک و نوجوان در سال گذشته رخ داد، گفت: خوشبختانه در سال ۹۷، تعداد نمایش فیلم‌ها […]


فرزاد اژدری کارگردان سینمای کودک و نوجوان معتقد است این گونه سینمایی در سال ۹۷ به خوبی دیده شده است.

فرزاد اژدری تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با سینما خراسان با اشاره به اتفاقاتی که در سینمای کودک و نوجوان در سال گذشته رخ داد، گفت: خوشبختانه در سال ۹۷، تعداد نمایش فیلم‌ها در حوزه سینمای کودک و نوجوان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت، این در حالی است که پیش از این اکران این گروه از فیلم‌ها تنها در فصل خاصی از اکران در سینماهای کشور نمایش داده می‌شد.

وی ادامه داد: مساله دیگری که در سال گذشته در حوزه سینمای کودک و نوجوان رخ داد که می‌تواند نوید دهنده توسعه این سینما به شمار رود، شکل گیری مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان توسط سینماگران کودک و نوجوان است، این مرکز قرار است به زودی به ثبت رسد و می‌تواند تأثیر قابل توجهی در این سینما داشته باشد.

این کارگردان سینمای کودک و نوجوان با اشاره به اینکه سینمای کودک و نوجوان در سالی که گذشت به خوبی دیده شد، توضیح داد: امیدواریم در سال جاری اتفاقات خوبی در سینمای ایران رخ دهد و مدیران دولتی سینما نیز برنامه ریزی مناسبی برای این سینما داشته باشند.

اژدری با اشاره به اکران‌های سینمای کودک و نوجوان گفت: اینکه قرار است هر سرگروه سینمایی در سال جدید یک فیلم در حوزه کودک و نوجوان اکران کند، می‌تواند یکی از مهمترین و بهترین اتفاق‌های سینمای کودک و نوجوان باشد.