سینما اطلس مشهد موزه برپا می کند

مدیر پردیس سینمایی اطلس مشهد گفت: قرار است بزودی موزه سینما در بخشی از این پردیس راه اندازی شود که با این اتفاق، اطلس نخستین سینمایی در ایران خواهد بود که موزه برپا می کند.

سارا خسروی در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: هنوز محتویات این موزه و آنچه قرار است در خصوص سینما در معرض دید عموم قرار گیرد، قطعی نشده است اما تلاش می شود بعد از دهه نخست محرم با همکاری موزه سینما تهران این موضوع قطعی شده و افتتاح موزه انجام گیرد تا مردم بتوانند رایگان از این فضا دیدن کنند.

وی بیان کرد: مساحت پردیس سینمایی اطلس حول و حوش سه هزار مترمربع است که دارای ۱۴ سالن سینمایی با یکهزار و ۱۱۰ صندلی بوده، از این تعداد ۲ سالن اختصاصی کودک و سه سالن وی.آ.پی است، یک سالن نیز به سینما هفت بعدی اختصاص دارد.

مدیر پردیس سینمایی اطلس با اشاره به دیگر برنامه های این مرکز گفت: از گروه “تهران داب شو” که یک گروه شاد بوده و اقدام به دوبله همزمان انیمیشن ها برای کودکان می کند و با برنامه هایی از جمله “خندوانه” و “کودک شو” مورد توجه مردم قرار گرفته است، دعوت کردیم که در این سینما نیز برنامه داشته باشد.

خسروی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، مقرر بوده گروه “تهران داب شو” ماهی یکبار در پردیس سینمایی اطلس برنامه داشته باشد که تاکنون دو ماه پشت سر گذاشته شده و اجرای دو برنامه توسط این گروه مورد استقبال مردم قرار گرفته به طوری که کل سالن پر از جمعیت شده و حتی به سانس اضافه هم کشیده شده است.

وی اضافه کرد: گروه “تهران داب شو” ۱۰ یا ۱۱ نفر عضو دارد که در هر برنامه دو انیمیشن را دوبله همزمان کرده و اوقات خوشی را برای مردم بویژه کودکان ایجاد می کنند، با آمدن ماه های محرم و صفر، اجرای این گروه در سینما اطلس متوقف شده و بعد از ایام سوگواری دوباره از آنها برای اجرا دعوت به عمل خواهد آمد.

مدیر پردیس سینمایی اطلس اجرای تئاتر کمدی و رونمایی از کتاب را از دیگر برنامه های این مرکز برای فراهم کردن اوقاتی خوش برای مردم بعد از ایام محرم و صفر برشمرد.