سینما پیروزی مشهد نیاز به بازسازی دارد

رییس اداره سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص علت تعطیلی سینما پیروزی گفت: این سینما نیاز به بازسازی برای رفع ایرادهای ایمنی به منظور اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دارد که صدور این تاییدیه از ملزومات تمدید پروانه بهره برداری است.

سوسن محمدزاده به خبرنگار سینما خراسان افزود: برای همه سینماها تمدید پروانه بهره برداری که توسط سازمان سینمایی صادر می شود، در صورتی میسر است که اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی برای آن ارایه شود.

وی بیان کرد: مالک سینما پیروزی بهره برداری آن را به فردی سپرده بود که گویا مهلت بهره برداری از سینما طبق پروانه صادره، مهلت به پایان رسیده بود، وی برای اینکه بتواند بهره برداری از سینما پیروزی را به فرد جدیدی بسپارد باید ایرادهای فضا را گرفته و آن را به وسایل و سیستم صوتی و تصویری جدید مجهز کند و در نهایت تاییدیه سازمان آتش نشانی را بگیرد.

رییس اداره سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هر سینمایی که تعطیل می شود یا باید مراحل انحلال را طی کند یا اینکه دوباره فعال شود، فعال سازی دوباره سینما پیروزی نیازمند هزینه ای است که مالک باید بپردازد و این مهم زمان بر است.

وی اضافه کرد: مالک سینما پیروزی برای فعال سازی سینما نیاز به تامین هزینه های بروزرسانی تجهیزات و رفع ایرادهای ایمنی دارد تا بتواند تاییدیه سازمان آتش نشانی را بگیرد، در این راستا مالک سینما پیگیر راه اندازی مجدد آن بوده و از این مهم اطلاع دارد که سینما نیازمند اخذ تاییدیه ایمنی است.