شاهد«اعتراف» شهاب حسینی در منزل باشید/آخرین حضور نصیریان روی صحنه

تماشای فیلم-تئاتر «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی و بازی حسینی و علی نصیریان می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه مندان به تئاتر در ایام تعطیلات نوروز باشد. به گزارش سینما خراسان، علاقه مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز به دیدن فیلم-تئاترهای مختلف بنشینند. دیدن فیلم-تئاتر «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی می‌تواند […]

تماشای فیلم-تئاتر «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی و بازی حسینی و علی نصیریان می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه مندان به تئاتر در ایام تعطیلات نوروز باشد.

به گزارش سینما خراسان، علاقه مندان به تئاتر و هنرهای نمایشی می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز به دیدن فیلم-تئاترهای مختلف بنشینند. دیدن فیلم-تئاتر «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی می‌تواند گزینه مناسبی برای این ایام باشد نمایشی که در زمان اجرای عمومی خود در خردادماه ۹۶ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر با استقبال زیادی از جانب مخاطبان روبرو شد تا جایی که شایعه بلیت بازار سیاه یک میلیون تومانی این نمایش تا مدت‌ها نقل محافل بود.

«اعتراف» دومین تجربه کارگردانی شهاب حسینی در تئاتر است؛ اثری نوشته برد میرمن نویسنده و کارگردان مطرح آمریکایی که براساس آن سریالی به همین نام نیز ساخته شده است.

این نمایش درباره قاتلی مزدور است که یک شب برای اعتراف به کلیسا می‌آید اما در روند ماجرا متوجه می‌شویم که او پسر کشیش است و برای انتقام از پدری که در کودکی او را رها کرده و موجب کشته شدن مادرش شده به آنجا آمده است. در این نمایش نویسنده با شیوه جریان سیال ذهن و فلاش بک به گذشته جامعه ریاکار کلیسا را به نقد می‌کشد.

در «اعتراف» شاهد آخرین حضور علی نصیریان هنرمند شناخته شده و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در عرصه تئاتر هستیم و همین مساله دیدن فیلم-تئاتر «اعتراف» را خالی از لطف نخواهد کرد.

علاوه بر علی نصیریان و شهاب حسینی، صالح میرزا آقایی، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصراللهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت‌جو در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم-تئاترها این روزها در اکثر شهر کتاب‌ها، فروشگاه‌های فروش فیلم‌های شبکه نمایش خانگی و بعضی کتاب‌فروشی‌های معتبر قابل خرید هستند همچنین علاقه مندان می‌توانند با خرید اینترنتی، این محصولات را با قیمت مناسب‌تری تماشا کنند.