شاهین فرهت به «شب موسیقی» می رود

دست اندرکاران مجله موسیقایی «شب موسیقی» در تازه ترین قسمت از این برنامه تلویزیونی به بررسی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور دبیر این رویداد می پردازند. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی شبکه چهارسیما، مجله موسیقیایی «شب موسیقی» امشب ۴ اسفند به فراز و فرودهای جشنواره بین المللی موسیقی […]


دست اندرکاران مجله موسیقایی «شب موسیقی» در تازه ترین قسمت از این برنامه تلویزیونی به بررسی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور دبیر این رویداد می پردازند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی شبکه چهارسیما، مجله موسیقیایی «شب موسیقی» امشب ۴ اسفند به فراز و فرودهای جشنواره بین المللی موسیقی فجر اختصاص یافته است.

رضا مهدوی مجری-کارشناس این برنامه تلویزیونی میزبان شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر و حمید عسکری رییس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر و رهبر گروه کر «اردیبهشت» در جشنواره فجر می شود و با آنها در این حوزه گفتگو می کند.

سرمقاله و پخش قسمت هایی از مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی موسیقی فجر از دیگر بخش های این برنامه است.

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با تجلیل از چهار پیشکسوت عرصه موسیقی و با معرفی بزگزیدگان عرصه رسانه و ترانه یکم اسفند ۱۳۹۸ در تالار وحدت برگزار شد.

«شب موسیقی» یکی از برنامه های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یکشنبه شب ها ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما پخش می شود.