«شین» در ژانر وحشت ساخته شد

حسین قورچیان صداگذار سینما در تشریح فعالیت‌های تازه خود به اتمام ساخت فیلم سینمایی «شین» در ژانر وحشت، اشاره کرد. حسین قورچیان صداگذار سینما در گفتگو با سینما خراسان درباره فعالیت های خود گفت: امسال هیچ فیلمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ندارم با این وجود در حال حاضر مشغول صداگذاری فیلم سینمایی […]


حسین قورچیان صداگذار سینما در تشریح فعالیت‌های تازه خود به اتمام ساخت فیلم سینمایی «شین» در ژانر وحشت، اشاره کرد.

حسین قورچیان صداگذار سینما در گفتگو با سینما خراسان درباره فعالیت های خود گفت: امسال هیچ فیلمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ندارم با این وجود در حال حاضر مشغول صداگذاری فیلم سینمایی «دور برگردان» به کارگردانی شهرام ابراهیم‌نیا و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی هستم که فضای رئالیستی دارد و در مراحل پایانی قرار دارد. همچنین صداگذاری فیلم سینمایی «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی به من سپرده شده که آن هم در مراحل پایانی قرار دارد. این را هم باید عنوان کنم که به نظر می‌رسد تمرکز هر ۲ فیلم روی نمایش در جشنواره‌های خارجی است.

وی ادامه داد: به تازگی صداگذاری فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی را هم به اتمام رسانده‌ام. با توجه به اینکه این فیلم در ژانر وحشت روایت می‌شود صداگذاری آن زمان زیادی را به خود اختصاص داد چراکه بخشی از بار درام بر عهده صدا و ساختار آن به گونه ای بود که بخشی از قصه با صدا جلو می رفت.

قورچیان در پایان عنوان کرد: به تازگی نیز صداگذاری فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی میثم کزازی را نیز آغاز کردم. این فیلم هم در ژانر وحشت روایت می‌شود و باید کار ویژه‌ای روی صداها انجام دهیم. ضمن اینکه فیلم فضای خاصی دارد و باید برای صداگذاری آن زمان زیادی بگذاریم چراکه بخشی از داستان بر دوش صداست و باید از طریق آن جلو برود از همین رو باید کار زیادی روی صداها انجام دهیم تا تاثیرگذاری خود را داشته باشند.