طرح مالیات بر سیاه‌نمایی افزوده

۱. انتقاد تند روزنامه #کیهان از ورود فیلم «ابد و یک روز» به کتاب‌های درسی با #این استدلال که «محتوای فیلم بیمار است»، نشان می‌دهد که بعضی از فیلم‌ها حتی اگر مجاز هم باشند، بلامانع نیستند؛ اگر فیلم مزبور را دیده باشید، در آن به شکل غریبی دارد سیاه‌نمایی می‌شود و واقعیت‌های جامعه توسعه‌یافته ایران […]

۱. انتقاد تند روزنامه #کیهان از ورود فیلم «ابد و یک روز» به کتاب‌های درسی با #این استدلال که «محتوای فیلم بیمار است»، نشان می‌دهد که بعضی از فیلم‌ها حتی اگر مجاز هم باشند، بلامانع نیستند؛ اگر فیلم مزبور را دیده باشید، در آن به شکل غریبی دارد سیاه‌نمایی می‌شود و واقعیت‌های جامعه توسعه‌یافته ایران را انکار می‌کند؛ از همین رو، پیشنهاد می‌کنیم سوای حذف چنین محتوایی از کتاب‌های درسی، بخش‌های فرهنگی کتاب‌ها را به صورت پیمانکاری به کیهان بسپارند؛ برای مطالعه بیشتر، ستون کیهان و خوانندگان را با دید آموزشی بخوانید. اگر صلاح بدانند دوستان، می‌شود با ابزارهای کنترلی از قبیل مالیات بر سیاه‌نمایی اوضاع را مدیریت کرد.

۲. گویا حوزه هنری با وجود داشتن حق مسلم، فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را تحریم نمی‌کند؛ اگر از دهه هشتاد خورشیدی و دولت‌های خدمتگزار یادتان مانده باشد، حوزه هنری برخی از فیلم‌ها را لایق اکران در سینماهای خود نمی‌داند و از همین رو، روابط صمیمانه‌ای هم با بسیاری از سینماگران دارد؛ خبرهایی از #این دست، نشان می‌دهند که روحیه همدلی دارد در کشور اشاعه پیدا می‌کند. برای حرکت هماهنگ و اقدام یکپارچه، لطفا با حوزه هنری در تماس باشید.

۳. دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از کاهش دوباره هزینه برگزاری جشنواره خبر داد؛ شرایط حساس کنونی ایجاب می‌کند که ضمن بی‌اثر دانستن تحریم‌ها و حباب قیمت طلا و ارز و همه چیز، جشنواره و لوس‌بازی‌‌هایی از آن قبیل، جمع‌آوری شوند؛ اگر دبیرخانه تعارف دارد، بدهد ما اعلام کنیم.

۴. ستون مترقی آخ سینما، در راستای تنظیم بازار و تلاش برای آسودگی خیال مردم، برای توزیع و ساماندهی بازار رب گوجه فرنگی و دیگر ملزومات بدنه‌ی فرهنگی کشور، اعلام آمادگی می‌کند؛ با توجه به گرفتاری سازمان‌های اقتصادی در امور محکوم کردن گرانی و احتکار، ما آماده‌ایم ابتکار عمل را در دست بگیریم؛ اگر از ابتکار عمل مزبور اطلاعی دارید، با ما در تماس باشید.