«عاشقانه‌های خیابان» به اجرای ویژه رسید

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» شنبه ۱۵ تیر اجرای ویژه خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، گروه اجرایی نمایش «عاشقانه‌های خیابان» برای روز شنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۱:۱۵ اجرای ویژه‌ای را در نظر گرفته است که بلیت‌فروشی این روز در سایت تیوال آغاز شده است. همچنین با توجه به درخواست‌ها […]


نمایش «عاشقانه‌های خیابان» شنبه ۱۵ تیر اجرای ویژه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، گروه اجرایی نمایش «عاشقانه‌های خیابان» برای روز شنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۱:۱۵ اجرای ویژه‌ای را در نظر گرفته است که بلیت‌فروشی این روز در سایت تیوال آغاز شده است.

همچنین با توجه به درخواست‌ها از طرف گروه‌های دانشجویی و نظر به حمایت از این دانشجویان، گروه اجرایی نمایش «عاشقانه‌های خیابان» ۲۵ درصد تخفیف برای دانشجویان در نظر گرفته است.

دانشجویان می‌توانند یا با همراه داشتن کارت دانشجویی به‌صورت حضوری به گیشه تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند و یا با درج tiwallstudent از طریق سایت تیوال نسبت به تهیه بلیت با تخفیف دانشجویی اقدام کنند.

نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل آبادی هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۱:۱۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

نمایشنامه این اثر را محمد چرمشیر و بهمن عباس‌پور نوشته‌اند و رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.