«عصر» در سازمان رسانه‌ای «اوج» متولد شد

مرکز فیلم و سریال «عصر» با تمرکز بر تولید آثار سینمایی و سریال‌های داستانی در مجموعه سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» راه‌اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، پس از تجربه مرکز فیلم و سریال سازمان اوج در حوزه تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، […]


مرکز فیلم و سریال «عصر» با تمرکز بر تولید آثار سینمایی و سریال‌های داستانی در مجموعه سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، پس از تجربه مرکز فیلم و سریال سازمان اوج در حوزه تولید فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی، دومین مرکز فیلم و سریال سازمان اوج با نام «عصر» کار خود را آغاز کرد.

مسئولیت این مرکز بر عهده سیدمحمد هاشمی است که پیش از این معاون توانمندسازی و امور استان‌های سازمان اوج بوده است.

با توجه به ماموریت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و ظرفیتی که در تولید فیلم و سریال وجود دارد و همچنین اقبال هنرمندان و مخاطبان از آثار گذشته‌ اوج، این سازمان تصمیم به راه‌اندازی دومین مرکز فیلم و سریال گرفت.

مهمترین وظیفه‌ مرکز فیلم و سریال «عصر» تقویت و تکمیل زنجیره‌ ایده و سناریوپردازی، تولید، توزیع و پخش آثار سینمایی در داخل و خارج از کشور است. در تقویت این زنجیره به مقوله پخش و درآمدزایی آثار سینمایی از طریق پخش سینمایی، نمایش خانگی، وی اُ دی‌ها و شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی توجه ویژه خواهد شد.