عیدانه تلویزیون در روز مادر

فیلم‌های «چای سرد»، «راز خانه بهجت»، «جایی در قلب من»، «مهر مادری»، «روز یارگیری»، «مجرد ۴۰ ساله»، «هتل هونوجی» و «زیر نیم کاسه» از شبکه‌های ۲، نمایش و امید امروز همزمان با روز مادر روی آنتن می‌رود.

به گزارش روز یکشنبه سینما خراسان به نقل از معاونت سیما، فیلم تلویزیونی چای سرد به کارگردانی عمار خطی، یک شنبه ۳ بهمن ماه ساعت ۱۴:۲۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مهران رنجبر، ستایش رجایی نیا، طوفان مهردادیان، بیوک میرزایی و مینا نوروزی در فیلم تلویزیونی چای سرد بازی کرده اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی راز خانه بهجت به کارگردانی محسن ربیعی ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم تلویزیونی؛ نگین معتضدی، علی صادقی و سمانه جلالی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی جایی در قلب من به کارگردانی رابرت بنتون ساعت ۱۵ و فیلم سینمایی مهر مادری به کارگردانی کمال تبریزی ساعت ۱۷ از شبکه نمایش تماشایی می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: مینا فهیمی به عنوان مددکار اجتماعی در کانون اصلاح و تربیت پسران مشغول به کار است. یکی از پسر بچه های بزهکار به نام مهدی که پدر و مادرش را از دست داده، خانم فهیمی را شبیه مادر خود می بیند و از او می خواهد که مادرش باشد و …

فاطمه معتمد آریا، حسین سلیمانی، جمشید اسماعیل‌خانی و محمدرضا داودنژاد در فیلم سینمایی مهر مادری هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی روز یارگیری به کارگردانی ایوان ریتمن ساعت ۱۹ و فیلم سینمایی مجرد ۴۰ ساله به کارگردانی شاهین باباپور ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم زندگی خانم دکتری ۴۰ ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است و …

ماهایا پطروسیان، مجید صالحی، مهران‌ غفوریان و زنده یاد سیروس‌ گرجستانی در فیلم سینمایی مجرد ۴۰ ساله بازی کرده اند.

فیلم سینمایی هتل هونوجی به کارگردانی ماسایوکی سوزوکی ساعت ۲۳ از شبکه نمایش تماشایی می‌شود.

در این فیلم با بازی هاروکا آیاسه، شین‌ایچی تسوتسومی، گاکو حامادا و هیرویوکی هیرایاما خواهیم دید: زنی تصمیم به اقامت در یک هتل عجیب در اقامتگاه تاریخی کیوتو ژاپن می گیرد، اما خیلی زود خود را در قرن شانزدهم درمی یابد در حالی که نقش عمده ای در یکی از وقایع تاریخی کشور ایفا می کند و …

شبکه امید

فیلم تلویزیونی زیر نیم کاسه به کارگردانی سیدوحید حسنی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد. هاشم بیک‌زاده، عباس جمشیدی فرد، بهراد خرازی، شهین تسلیمی، نفیسه روشن، اصغر حیدری و کریم قربانی در فیلم تلویزیونی زیر نیم کاسه بازی کرده اند.

نهال