فاضل نظری تایید کرد

فاضل نظری با تایید خبر رفتنش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ضرورت تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره این مجموعه تاکید کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار کانون […]


فاضل نظری با تایید خبر رفتنش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ضرورت تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار کانون به اخباری که در زمینه تغییرات مدیریتی در کانون در رسانه‌های مختلف منتشر شده پاسخ داد و گفت: باید این سوال را از اعضای هیأت امنای کانون سوال کرد اما بخشی از آن خبر که به من مربوط می‌شود صحت دارد و شایعه نیست و در هفته پایانی سال ۱۳۹۹ از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما هم ابلاغ شد و قرار بود ظرف یکی دو روز، در همان هفته پایانی سال این تغییرات انجام شود که متاسفانه هنوز این اتفاق روی نداده و به روزهای آغاز سال جدید موکول شد و تاکنون هم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر و ادبیات برای این بنده به مثابه سرزمین مادری است و خود را سرباز این عرصه می‌دانم و در حال حاضر به لحاظ اخلاقی، شرعی و قانونی وظیفه خود می‌دانم تا انتخاب مدیرعامل جدید برای کانون در این مجموعه ایفای نقش کنم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود.

نظری همچنین به اوضاع نابه‌سامان هیات‌مدیره کانون نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش‌از چند ماه است که تکلیف هیات‌مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز نامشخص است و اقدامی برای تمدید یا انتصاب افراد جدیدی در هیات مدیره صورت نگرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است شاهد رفع موانع خودساخته حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

وی متذکر شد: اعتقاد دارم هرچه فرهنگ از سیاست فاصله بگیرد به اهداف و جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر می‌شود و هرچه زودتر وضعیت مدیرعامل جدید کانون نیز مشخص و هر فردی در این عرصه پا می‌گذارد تلاش کند از فرهنگ و هنر این مرز و بوم حفاظت کند.

رییس هیأت مدیره کانون در پایان گفت: امیدوارم به بنای باشکوه فرهنگ و هنر ما و زیست‌بوم فرهنگی ما از سوی گردشگران سیاسی خدشه‌ای وارد نشود و از ساکنان این سرزمین هم انتظار داریم به‌عنوان مستاجران این بنای شکوهمند، امانت‌دار باشند.