فراخوان آزمون ۲ مرحله‌ای بازیگری برای نمایش «کمیته مشترک»

میلاد جباری مولانا برای اجرای نمایش جدیدش با نام «کمیته مشترک» فراخوان بازیگری داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، میلاد جباری مولانا برای آماده‌سازی نمایش کاربردی جدید خود با عنوان «کمیته مشترک» آزمون می‌گیرد. این آزمون از بازیگران و دانشجویان رشته بازیگری و موسیقی برای تکمیل ۳۰ نقش و […]


میلاد جباری مولانا برای اجرای نمایش جدیدش با نام «کمیته مشترک» فراخوان بازیگری داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، میلاد جباری مولانا برای آماده‌سازی نمایش کاربردی جدید خود با عنوان «کمیته مشترک» آزمون می‌گیرد. این آزمون از بازیگران و دانشجویان رشته بازیگری و موسیقی برای تکمیل ۳۰ نقش و ۲۵ عضو گروه موسیقی شامل نوازندگان فلوت، کلارینت، ویولن، ویولا، ویولن‌سل، کنترباس، ترومپت، ترومبون و سازهای کوبه‌ا و ۱۰ عضو همسرا سوپرانو، آلتو، تنور و باریتون است. این آزمون، طی ۲ روز و در ۲ مرحله، در روزهای پانزدهم و شانزدهم مردادماه در باغ‌ موزه قصر برگزار خواهد شد.

از بازیگران تئاتر به‌ ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته بازیگری و همچنین، علاقه‌مندان به همکاری در پشت صحنه، دعوت می‌شود تا برای شرکت در این آزمون و مصاحبه، روز سه شنبه پانزدهم مردادماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در ساختمان سیاسیِ باغ‌ موزه قصر واقع در خیابان مطهری، خیابان پلیس، باغ‌ موزه قصر حضور به هم رسانند.

در این پروژه، هیچ‌گونه هزینه‌ای از دانشجویان و انتخاب‌شدگان در راستای اجرای نمایش دریافت نمی‌شود؛ به عبارتی آزمون انتخاب بازیگران و عوامل کاملاً رایگان است.

بازیگران می‌بایست در مرحله اول، یک مونولوگ به‌ دلخواه از آثار مدرن را برای ارائه آماده کنند یا در صورت آماده‌ نکردن از مونولوگی استفاده کنند که در اختیار آنها قرار داده می‌شود. به‌علاوه، بازیگران نوازنده، در صورت امکان، ساز خود را همراه بیاورند. داشتن سابقه اجرای عمومی حرفه‌ای، دانشجویی یا آماتور در زمینه بازیگری تئاتر، شرط اصلی شرکت در این آزمون است.

علاقه مندان برای هماهنگی جهت شرکت در این آزمون و کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره‌های ۰۹۳۰۲۳۳۲۸۲۲ یا ۶۶۰۰۱۲۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند. نمایش فوق‌الذکر جدیدترین اثر تئاتر کاربردی میلاد جباری مولانا است که در پاییز ۱۳۹۸ روی صحنه خواهد رفت.