فصل دوم «یکی از ما» به پخش تلویزیونی رسید

فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی با اتمام مراحل فنی آماده پخش از رسانه ملی شد.  به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «یکی از ما» درباره انسان هایی است که در مواجهه با مشکلات جامعه خود دست روی دست نگذاشته بلکه به فکر چاره و عمل بوده […]

فصل دوم مجموعه مستند «یکی از ما» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی با اتمام مراحل فنی آماده پخش از رسانه ملی شد.

 به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «یکی از ما» درباره انسان هایی است که در مواجهه با مشکلات جامعه خود دست روی دست نگذاشته بلکه به فکر چاره و عمل بوده اند. در این مستند به اینکه چگونه یک فرد یا گروه می تواند با مشارکت فعال و ایده های خلاقانه در زندگی خود و دیگران تغییرات مثبت ایجاد کند پرداخته می‌شود و در فصل دوم این مجموعه مستند داستان ۱۲ کارآفرین که نسبت به شهر و دیار خود بی‌تفاوت نمانده‌اند روایت شده است.

ماریا ماوتی با «اجه»، محمدرضا دهستانی با «سید جواد»، یونس راشدی با «یاران او»، «متولیدن دره پنج شیر» و «من یک زنم»، نپین احمدی با «ژیوای»، مریم طالبی با «حاج مهین»، محسن جعفری راد با «سایه‌های سبز»، محمدحسین شفیق با «هفت برادر»، اطهر سهیلی با «همسفره» و «بی بی» و زهرا شفیعی با «سایه نشین‌ها» مستندسازانی هستند که ۱۲ فیلم از مجموعه مستند «یکی از ما ۲» را ساخته اند و آماده نمایش شده است.

مجموعه مستند «یکی از ما ۲» روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ از شبکه ۳ سیما، روزهای دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ و تکرار آن روزهای جمعه ساعت ۱۶ از شبکه افق سیما روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه مستند «یکی از ما» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است./مهر