فعالیت گروه حمید عسگری به حالت تعلیق در آمد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای فعالیت گروه و موسسه برگزار کننده کنسرت حمید عسگری را به حالت تعلیق درآورد. به گزارش سینما خراسان، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه سیزدهم بهمن ماه با انتشار اطلاعیه ای فعالیت گروه و موسسه برگزار کننده کنسرت حمید عسگری را […]


دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای فعالیت گروه و موسسه برگزار کننده کنسرت حمید عسگری را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش سینما خراسان، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه سیزدهم بهمن ماه با انتشار اطلاعیه ای فعالیت گروه و موسسه برگزار کننده کنسرت حمید عسگری را به حالت تعلیق درآورد.

در این اطلاعیه آمده است: « با توجه به تخلفات گروه حمید عسگری از مجوز در اجرای اخیر اعلام کرد؛ شورای رسیدگی به اجرای صحنه ای، موضوع را بررسی می کند و تا زمان بررسی و تصمیم گیری، فعالیت گروه و موسسه برگزارکننده به حالت تعلیق درمی آید.»

برخی از شنیده ها و تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که در یکی از کنسرت اخیر حمید عسگری ، نگین پارسا نوازنده گیتار به تک خوانی پرداخته است که گویا چنین اقدامی بدون دریافت مجوز نهادهای قانونی بوده است.