فیلم‌های ایرانی بخش «مستند زیر ذره‌بین» فجر جهانی معرفی شدند

پنج مستند ایرانی حاضر در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شدند. به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علاوه بر ۹ مستند خارجی از کشورهای مختلف جهان که پیش از این به‌عنوان آثار خارجی حاضر در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی و هفتمین […]


پنج مستند ایرانی حاضر در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شدند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علاوه بر ۹ مستند خارجی از کشورهای مختلف جهان که پیش از این به‌عنوان آثار خارجی حاضر در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شده بودند، ۵ مستند «بهارستان خانه ملت» ساخته بابک بهداد، «کاغذ پاره‌ها» ساخته بهزاد نعلبندی، «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست، «وا کس چه؟» ساخته کامران حیدری و «مهین» ساخته محمدحسین حیدری از ایران نیز در این بخش حضور دارند.

«مستند زیر ذره‌بین» یکی از بخش‌های جشنواره جهانی فیلم فجر است. در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر ۹ فیلم مستند خارجی و ۵ مستند ایرانی در بخش «مستند زیر ذره‌بین» جشنواره حضور دارند.

سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ برابر با ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.