فیلم کوتاه «بولونیا» به ایتالیا می‌رود

فیلم کوتاه «بولونیا» به کارگردانی آرش عباسی به جشنواره‌ای در ایتالیا می‌رود. به گزارش سینما خراسان، فیلم کوتاه «بولونیا» به کارگردانی آرش عباسی برای حضور در بخش اصلی جشنواره cedicicorto ایتالیا پذیرفته شد. جشنواره فیلم cedicicorto که امسال شانزدهمین دوره آن برگزار می شود، روی آثار نویسندگان و فیلمنامه نویسان جوان سراسر جهان تمرکز دارد […]


فیلم کوتاه «بولونیا» به کارگردانی آرش عباسی به جشنواره‌ای در ایتالیا می‌رود.

به گزارش سینما خراسان، فیلم کوتاه «بولونیا» به کارگردانی آرش عباسی برای حضور در بخش اصلی جشنواره cedicicorto ایتالیا پذیرفته شد.

جشنواره فیلم cedicicorto که امسال شانزدهمین دوره آن برگزار می شود، روی آثار نویسندگان و فیلمنامه نویسان جوان سراسر جهان تمرکز دارد و فیلم «بولونیا» به عنوان محصول مشترک ایران و ایتالیا در بخش اصلی این جشنواره به نمایش در می آید.

«بولونیا» درباره ۲ دختر ایرانی است که در شهر بولونیای ایتالیا علی رغم میل باطنی مجبورند کاری را با یکدیگر به سرانجام برسانند. مینو میرشاه ولد و فرناز طاهری بازیگران این فیلم هستند و آرش عباسی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را هم برعهده داشته است.

«بولونیا» محصول کمپانی موج ایران و متیچی ایتالیاست.

همچنین آرش عباسی در بخش Iranfest همین جشنواره به عنوان داور هم حضور خواهد داشت.

شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم cedicicorto از ۴ تا ۱۳ اکتبر برابر با ۱۲ تا ۲۱ مهر در شهر فورلی ایتالیا برگزار می شود.