«قتل عمد» به پایان می‌رسد/ فرصتی کوتاه برای پاسخ به یک پیشنهاد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخانی به زودی به پایان می رسد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، فیلمبرداری فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخانی و تهیه کنندگی محمد احمدی به زودی در تهران به پایان می رسد. دولتخانی پیش از این فیلم ویدئویی «گاو زخمی» را ساخته که در […]


فیلمبرداری فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخانی به زودی به پایان می رسد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، فیلمبرداری فیلم سینمایی «قتل عمد» به کارگردانی سعید دولتخانی و تهیه کنندگی محمد احمدی به زودی در تهران به پایان می رسد.

دولتخانی پیش از این فیلم ویدئویی «گاو زخمی» را ساخته که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش درآمده است و «قتل عمد» اولین اثر سینمایی این کارگردان به شمار می رود که برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

از جمله عوامل فیلم «قتل عمد» می توان به تهیه کننده: محمد احمدی، نویسنده و کارگردان: سعید دولتخانی، مدیر فیلمبرداری: حسنعلی اسدی، مدیر صدابرداری: ارسلان کیان ارثی، تدوین: پگاه احمدی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه: مرتضی شریف پناهی، طراح لباس: سعید دولتخانی، صداگذاری و میکس: امیرحسین صادقی، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: آلما سعادتی، منشی صحنه: فرشته حجازی، عکس: علی نیک رفتار، جانشین تولید: محمد قربانی، مدیر تدارکات: مهدی شهرباف، دستیار اول فیلمبردار: احمد گودرزی، دستیار اول صدابردار: اردلان کیان ارثی، اجرای چهره پردازی: فرزاد شیارکار، پشتیبانی فنی و تجهیزات: جمشید قدرتی، لابراتوار: سامان وفایی اشاره کرد.

در این فیلم تعدادی بازیگر جدید در کنار محمد فیلی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «قتل عمد» آمده است: اردلان فرصت کوتاهی دارد تا به پیشنهاد سرنوشت سازی پاسخ دهد.