قدردانی روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی از اهالی رسانه

روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در آخرین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، طی پیامی از اهالی رسانه قدردانی کرد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در آستانه اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و جشنواره […]


روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در آخرین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر، طی پیامی از اهالی رسانه قدردانی کرد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در آستانه اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی و جشنواره سی و هفتم در پیامی خطاب به اهالی کلمه تأکید کرد: «بهمن، به واسطه برگزاری جشنواره‌های پنج‌گانه‌ فجر، همواره برای اعضای سرویس فرهنگ و هنر تحریریه‌ خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، دبیران سرویس و منتقدان؛ برای آنان که زندگی‌شان از راه پاسداشت «کلمه» می‌گذرد، ماهی بوده است همراه با دویدن‌هایی که روز را از شب باز نمی‌شناسند.

بهمن ۹۷ و سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را به مدد وجود نازنین شمایی از سر گذراندیم که کتمان حقیقتِ نهفته در فرهنگ و هنر را برنمی‌تابید و درست و غلط را به خوبی از هم تمیز می‌دهید. قدردان آن‌چه در این راه، برای تحققش از جان مایه گذاشتید هستیم و امیدواریم خستگی راه طی شده بر جان نازنین‌تان نماند که نه تنها سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر که هر رویداد دیگری، بی‌حضور تمامِ شما، چیزی‌ست ابتر و ناتمام.»

اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، روز شنبه، چهارم اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.