قطعه «لیلی» با صدای نوید نوروزی منتشر شد

تک آهنگ و موزیک ویدئو «لیلی» به آهنگسازی محمد فرمانیان و خوانندگی نوید نوروزی در دسترس مخاطبان قرار گرفت. دریافت ۱۳ MB به گزارش سینما خراسان، تک آهنگ و موزیک ویدئو «لیلی» به آهنگسازی محمد فرمانیان و خوانندگی نوید نوروزی در دسترس مخاطبان قرار گرفت. شعر این قطعه را حامد عظیمی سروده و کارگردانیِ ساخت […]


تک آهنگ و موزیک ویدئو «لیلی» به آهنگسازی محمد فرمانیان و خوانندگی نوید نوروزی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

دریافت ۱۳ MB

به گزارش سینما خراسان، تک آهنگ و موزیک ویدئو «لیلی» به آهنگسازی محمد فرمانیان و خوانندگی نوید نوروزی در دسترس مخاطبان قرار گرفت. شعر این قطعه را حامد عظیمی سروده و کارگردانیِ ساخت کلیپش برعهده‌ مهدی جمالزاده بوده است.

در این قطعه فیروز ویسانلو گیتار، محمد زرنوش کلارینت، کریم قربانی ویولنسل و پورنگ پورشیرازی کنترباس نواخته است. همچنین ارکستر زهی مهر به سرپرستی ناصر ایزدی در ضبط این قطعه حضور داشته است.

ارکستر مایسترِ این اجرا علیرضا دریایی است و کاوه تسعیری، سامان محمد نبی، روژین عدالت، سارا نادری، میثم رضایی مهر، احمدرضا نیکخو و رضا رضاپور دیگر نوازندگان ارکستر مهر هستند.

صدابرداران قطعه‌ «لیلی» رحیم ناهی و محمد فرمانیان بوده‌اند. همچنین میکس و مسترینگ این قطعه را امید اصغری انجام داده است. ضمن اینکه بازیگری کلیپِ «لیلی» به عهده مریم زارع است.