ماجرای یک مرگ مشکوک در رادیو نمایش

نمایش «مرگ مشکوک کلود» یکی از نمایشنامه های رادیویی است که امشب یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در قالب جشنواره فجر اجرا می شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، محمدسعید سلطانی بازیگر و هنرمند رادیو نمایش که امسال با کارگردانی نمایش رادیویی «مرگ مشکوک کلود» در سی […]


نمایش «مرگ مشکوک کلود» یکی از نمایشنامه های رادیویی است که امشب یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در قالب جشنواره فجر اجرا می شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، محمدسعید سلطانی بازیگر و هنرمند رادیو نمایش که امسال با کارگردانی نمایش رادیویی «مرگ مشکوک کلود» در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد، در برنامه «ارغوان هنر» رادیو نمایش بیان کرد: خوشحالم که در جشنواره تئاتر امسال به مقوله نمایش رادیویی توجه ویژه ای شده است چرا که این عرصه مانند سایر گونه های نمایشی به دلیل محبوب بودنش در میان اقشار مختلف مردم، شایسته توجه بسیار است و امیدوارم نمایش رادیویی بیش از گذشته در جشنواره های متعدد حضور یابد.

وی ادامه داد: نمایش «مرگ مشکوک کلود» یکی از نمایشنامه های داریوش روحی است که یکشنبه ۲۸ بهمن ماه، ساعت ۱۹ در بخش چهل سالگی انقلاب و در قسمت نمایش های رادیویی جشنواره فجر اجرا می شود و موضوع آن پیرامون حوادثی است که در بحبوحه شکل گیری انقلاب اسلامی اتفاق می افتد.

سلطانی تصریح کرد: امیدوارم آن دسته از شنوندگانی که به صورت مستقیم از رادیو نمایش اثر را می شنوند و بینندگانی که در حین اجرا در تماشاخانه سرو بیننده آن هستند از این اجرا لذت ببرند.

بخش رادیویی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر از امروز در دو سانس ۱۶:۳۰ و ۱۹ در تماشاخانه سرو به آدرس خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان مفتح میزبان علاقه مندان است.

«ارغوان هنر » برنامه‌ زنده عصرگاهی رادیو نمایش با محوریت اطلاع‌رسانی فرهنگی است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۵تا ۱۷ روی موج اف‌ام ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز پخش می‌شود. در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، پنجشنبه ها و جمعه ها نیز روی آنتن خواهد رفت.