مارک والبرگ بازیگر «ابدی» می‌شود/ اقتباسی درباره یک جامعه مخفی

مارک والبرگ در پروژه‌ سینمایی «ابدی» به کارگردانی آنتوان فوکوآ ‌جایگزین کریس اوانز می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، مارک والبرگ در حال مذاکره است تا به جای کریس اوانز در فیلم اکشن «ابدی» به کارگردانی آنتوان فوکوآ بازی کند. اوانز قرارداد بازی در این فیلم را ماه فوریه […]


مارک والبرگ در پروژه‌ سینمایی «ابدی» به کارگردانی آنتوان فوکوآ ‌جایگزین کریس اوانز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، مارک والبرگ در حال مذاکره است تا به جای کریس اوانز در فیلم اکشن «ابدی» به کارگردانی آنتوان فوکوآ بازی کند.

اوانز قرارداد بازی در این فیلم را ماه فوریه امضا کرده بود، اما حالا معلوم شده که نمی‌تواند طبق برنامه‌ریزی با این پروژه همراه شود.

«ابدی» بر پایه رمان «مقاله‌های تناسخ» نوشته دی. اریک مایکرانز ساخته می‌شود و داستان آن حول محور «کوگنومینا»؛ یک جامعه مخفی از افرادی می‌گردد که می‌توانند کاملاً زندگی‌های گذشته خود را به یاد بیاورند. یک مرد جوان آزرده که از خاطرات دو زندگی گذشته خود درد می‌کشد وارد این جامعه چندسده‌ای می‌شود و می‌خواهد یکی از اعضای آن باشد.

ایان شور فیلمنامه اقتباسی این فیلم را می‌نویسد.

«ابدی» قرار است ۷ آگوست ۲۰۲۰ راهی سینماها شود و قرار است فیلمبرداری آن در پاییز پیش رو آغاز شود.

والبرگ اخیراً در کمدی پارامونت با عنوان «خانواده فوری» بازی کرده و بازیگر فیلم اکشن «مایل ۲۲» هم بوده است. او قرار است بازیگر تریلر بعدی نت‌فلیکس با عنوان «سرزمین عجایب» باشد که پتیر برگ کارگردان آن خواهد بود. وی در درام «جو بِل خوب» هم در برابر کانی برایتون بازی می‌کند.

این بازیگر پرکار قرار است صداپیشه انیمشن «اسکوب» برای برادران وارنر هم باشد.

فوکوآ با کارگردانی فیلم «روز تعلیم» در سال ۲۰۰۱ به شهرت رسید و دنزل واشینگتن برای آن فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برد. وی چندی پیش کارگردانی «تعدیل کننده ۲» یا «ایکوالایزر ۲» را انجام داد که سال ۲۰۱۸ اکران شد و مستند تلویزیونی «رویای آمریکایی / کابوس آمریکایی» را ساخت. «المپیوس سقوط کرده» و «هفت دلاور» از دیگر فیلم‌های اوست.