ماهرشالا علی «آواز قو» سر می‌دهد

بازیگر برنده اسکار در درامی با عنوان «آواز قو» برای اپل تی‌وی پلاس بازی می‌کند. به گزارش سینما خراسان به نقل از ورایتی، ماهرشالا علی برنده ۲ جایزه اسکار به عنوان بازیگر و تهیه کننده درامی بلند با عنوان «آواز قو» برای اپل تی‌وی پلاس انتخاب شد. تولید این فیلم از بهار شروع می‌شود. این […]


بازیگر برنده اسکار در درامی با عنوان «آواز قو» برای اپل تی‌وی پلاس بازی می‌کند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ورایتی، ماهرشالا علی برنده ۲ جایزه اسکار به عنوان بازیگر و تهیه کننده درامی بلند با عنوان «آواز قو» برای اپل تی‌وی پلاس انتخاب شد.

تولید این فیلم از بهار شروع می‌شود.

این فیلم را بنجامین کلیری برنده اسکار کارگردانی می‌کند و خود نیز فیلمنامه این فیلم را نوشته است. وی جایزه اسکار را در بخش فیلم کوتاه زنده در سال ۲۰۱۶ برای «الکن» دریافت کرد.‌

«آواز قو» در آینده‌ای نزدیک می‌گذرد و نشان می‌دهد که یک نفر می‌تواند تا کجا پیش برود و می‌تواند چقدر فداکاری کند تا زندگی را برای مردمی که دوست دارد، شادتر کند.

آدام شولمن و جیکوب پرلین که دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند از بنجامین کلیری به عنوان استعداد نادری یاد کردند که ماهرانه احساسات انسانی را به روشی خاص وارد دنیای سینما می‌کند و یادآور فیلم‌هایی چون «درخشش ابدی یک ذهن پاک» و «جان مالکوویچ بودن» است.

ماهرشالا علی جایزه اسکار را برای بازیگر مرد نقش مکمل در ۲ فیلم «مهتاب» و «کتاب سبز» برده است.

اپل گفته است «آواز قو» هم در سینماها اکران می‌شود و هم در تی‌وی پلاس اپل به نمایش درمی‌آید.