«ماکان بند» از انتشار یک اثر نوروزی خبر داد/ وعده یک کار بزرگ

مجموعه «ماکان بند» از گروه‌های فعال موسیقی پاپ آخرین کنسرت سال ۹۷ تهران را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد. به گزارش سینما خراسان، مجموعه «ماکان بند» از گروه‌های فعال موسیقی پاپ آخرین کنسرت سال ۹۷ تهران را روز یکشنبه ۱۲ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد. در این برنامه […]


مجموعه «ماکان بند» از گروه‌های فعال موسیقی پاپ آخرین کنسرت سال ۹۷ تهران را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد.

به گزارش سینما خراسان، مجموعه «ماکان بند» از گروه‌های فعال موسیقی پاپ آخرین کنسرت سال ۹۷ تهران را روز یکشنبه ۱۲ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد. در این برنامه «ماکان بند» تعدادی از قطعات منتخب خود را پیش روی مخاطبان قرار داد.

در ابتدای این برنامه یاشار خسروی سرپرست «ماکان بند» روی صحنه آمد و به مرور برخی از قطعات اجرا شده این مجموعه در ماه‌های گذشته پرداخت. این در حالی بود که همزمان با اجرای این قطعات مخاطبان نیز به تدریج وارد سالن می‌شدند. پس از اجرای این قطعات و ورود آدم آهنی‌های معروف کنسرت‌های «ماکان بند»، بقیه اعضای گروه نیز وارد صحنه شده و برنامه را به رهبری امیر میلاد نیکزاد آغاز کردند.

امیر مقاره یکی از خوانندگان «ماکان بند» در بخشی از برنامه گفت: حالا که نوبت آخر اجرای ما در سالن میلاد است می‌خواهم کار کنید که صدایتان تا خارج از ایران هم بیرون برود.

«بچه که نیستم»، «دیوونه بازی»، «بدکاری دستم میدی»، «هر بار این درو»، «عاشق که میشی» و «دیوونه من» برخی از قطعه‌هایی بودند که در این کنسرت اجرا شد. این در حالی است که اجرای یک قطعه به زبان فرانسوی توسط رهام هادیان دیگر خواننده گروه و اجرای تیتراژ سریال «رقص روی شیشه» از بخش‌های جالب این کنسرت بود. البته حمید هیراد دیگر مهمان ویژه این کنسرت بود که ماکاند بند قطعه‌ای از این خواننده را هم زمزمه کردند.

امیر مقاره در بخش‌های پایانی کنسرتِ شب گذشته گفت: برای کنسرت‌هایمان کارهایی داریم می‌کنیم که اگر همه چیز خوب پیش برود خاص‌ترین و بهترین کنسرت تاریخ ایران لقب می‌گیرد.

رهام هادیان هم در بخش دیگری گفت: ۲۹ اسفند قطعه‌ای برای نوروز منتشر می‌کنیم. تصمیم بر این است که فعلاً کار شاد منتشر کنیم.