«ما ملت امام حسینیم» حاج قاسم سرود شد/ نغمه ای برای اربعین حسینی

نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» از سوی انجمن سرود نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی منتشر شد. دریافت ۵۲ MB به گزارش سینما خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل کانون، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی نماهنگی از سوی […]


نماهنگ «ما ملت امام حسینیم» از سوی انجمن سرود نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی منتشر شد.

دریافت ۵۲ MB

به گزارش سینما خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل کانون، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی نماهنگی از سوی انجمن سرود نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرود برگرفته از جمله «ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم» سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حمایت معاونت فرهنگی کانون تولید شد.

در توضیح این نماهنگ آمده است:

«کانون پرورش فکری در سال گذشته با ایجاد موکب «بچه‌های اربعین» در مرز عراق، به خدمات‌رسانی فرهنگی به زائران کودک و نوجوان اربعین حسینی پرداخت و همزمان نخستین مهرواره عکس «بچه‌های اربعین» را برای نوجوانان شرکت کننده در این راهپیمایی بزرگ برگزار کرد.

امسال که شیوع ویروس کرونا توفیق پیاده‌روی به سمت کربلا را از مشتاقان حسینی سلب کرده است، سرود «ما ملت امام حسینیم» از سوی کانون تولید و منتشر شد.

میلاد بیضا آهنگساز و محمدحسن جمشیدی نیز شاعر سرود «ما ملت امام حسینیم» است. ضمن اینکه محمدامین غفاری، حسین سیاح، سیدامیرعباس سید، محمدحسین عابدینی و سعید دلیر، اعضای این گروه سرود را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که سرپرستی و نظارت این سرود را عباس محمدی شاعر و ترانه‌سرا و عضو شورای سیاست‌گذاری سرود کشور بر عهده داشته ‌است.

سرود «ما ملت امام حسینیم» در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی در پایگاه‌ها و شبکه‌های اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.