مجموعه جدید «جنگ ستارگان» با ۶ کارگردان، اول مارس می‌آید

فصل سوم مندلورین (یا مندلوری) نخستین مجموعه لایو اکشن «جنگ ستارگان» با کارگردانی ۶ نفر از شخصیت‌های شناخته شده و ناشناخته سینمای جهان و بازی پدرو پاسکال اول مارس پخش می‌شود.

به گزارش عصر سینما خراسان به نقل از ایرنا، لی آیزاک چانگ کارگردان میناری و دی‌پی ریچل موریسون از جمله بازیگران سومین فصل مندلورین هستند.

 

لوکاس فیلم دوشنبه شب از تریلر فصل سوم مندلورین همچنین چند کارگردان ناشناخته در این مجموعه رونمایی کرد.

 

مندلوری یک مجموعه تلویزیونی وسترن فضایی آمریکایی است که توسط جان فاورو برای سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس ساخته شده‌ است. این نخستین سریال لایو اکشن در مجموعه جنگ ستارگان است و داستان پنج سال پس از وقایع بازگشت جدای (۱۹۸۳) آغاز می‌شود.

 

در این مجموعه پدرو پاسکال نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند؛ یک شکارچی جایزه‌بگیر تنها که پس از استخدام برای بازیابی کودک فرار می‌کند.

 

پاسکال در این مجموعه با گروگو با بازی آکا بیبی یودا در کهکشان سفر و در کنار کیتی ساکهوف، وترز، امی سداریس، امیلی سووالو و جیانکارلو اسپوزیتو بازی می‌کند.

 

سومین فصل مندلوری را ریک فاموییوا – Rick Famuyiwa، ریچل موریسون – Rachel Morrison، لی آیزاک چانگ – Lee Isaac Chung، کارل ودرز – Carl Weathers، پیتر رمزی – Peter Ramsey و برایس دالاس هاوارد – Bryce Dallas Howard کارگردانی می‌کنند.

 

فصل‌های نخست و دوم این مجموعه کهکشانی سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ منتشر شد.

 

نهال