«محاکات» در دسترس مخاطبان قرار گرفت/ فروش در سطح جهانی

آلبوم موسیقی «محاکات» به آهنگسازی و نوازندگی گیتار مهیار همتی در قالب هشت قطعه در چارچوب موسیقی معاصر منتشر شد. به گزارش سینما خراسان، آلبوم موسیقی «محاکات» به آهنگسازی و نوازندگی گیتار مهیار همتی در قالب هشت قطعه با چارچوب موسیقی معاصر توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» منتشر شد. در توضیح این آلبوم موسیقایی آمده […]


آلبوم موسیقی «محاکات» به آهنگسازی و نوازندگی گیتار مهیار همتی در قالب هشت قطعه در چارچوب موسیقی معاصر منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان، آلبوم موسیقی «محاکات» به آهنگسازی و نوازندگی گیتار مهیار همتی در قالب هشت قطعه با چارچوب موسیقی معاصر توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» منتشر شد.

در توضیح این آلبوم موسیقایی آمده است:

«این مجموعه از ساخته‌های آهنگساز معاصر و نوازنده گیتار، مهیار همتی بوده که شامل هشت قطعه از ساخته‌های وی در سال‌های اخیر است و در فرم موسیقی معاصر نوشته و اجرا شده است.

غالب قطعات طی ۵ سال گذشته برای ارکستر و سازهای زهی نوشته شده اند و توسط ارکسترهایی از کشورهای ایران، اکراین، اتریش و مقدونیه ضبط شده اند. ضمن اینکه سونات برای گیتار در سه موومان، از دیگر قطعات این آلبوم است.

«سفر» (کنسرتو برای ویلن و ارکستر)، «رویایی در رؤیا» (برای ویولنسل آمپلیفای شده و کامپیوتر)، «در باد» (برای کوارتت زهی)، «سونات برای گیتار»، «خاطرات…» (برای ویلن، ویولا و پیانو)، «مرثیه ای برای گذشته» (برای ارکستر زهی) از جمله آثاری است که در این آلبوم شنیده می‌شود.

این اثر سومین اثر مهیار همتی است و به صورت همزمان به صورت فیزیکی و دیجیتال توسط نشر پردیس در پلتفرم‌های فروش جهانی نیز عرضه خواهد شد.»