مدیران بخش های مختلف تماشاخانه «ملک» معرفی شدند

با اعلام مدیر تماشاخانه «ملک»، سایر مدیران بخش های مختلف این مجموعه معرفی شدند. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی تماشاخانه «ملک»، با اعلام نورالدین حیدری ماهر مدیر تماشاخانه «ملک»، مدیران سایر بخش های اداری و اجرایی این مجموعه فرهنگی و هنری معرفی شدند. سید عماد عامری مقدم به عنوان مدیر مالی […]


با اعلام مدیر تماشاخانه «ملک»، سایر مدیران بخش های مختلف این مجموعه معرفی شدند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی تماشاخانه «ملک»، با اعلام نورالدین حیدری ماهر مدیر تماشاخانه «ملک»، مدیران سایر بخش های اداری و اجرایی این مجموعه فرهنگی و هنری معرفی شدند.

سید عماد عامری مقدم به عنوان مدیر مالی و اداری، امیر قالیچی ها به عنوان مدیر داخلی و روابط عمومی و امیرسپهر تقی لو به عنوان مدیر هماهنگی و برنامه ریزی تماشاخانه «ملک» معرفی شده و در بخش های مختلف اداری و اجرایی آن به فعالیت خواهند پرداخت.

امیر قالیچی ها که پیش از این به عنوان مدیر تبلیغات و روابط عمومی در آثار نمایشی متعدد در عرصه هنرهای نمایشی مشغول به فعالیت بوده است به عنوان یکی از مدیران صفحه مجازی و وب سایت تئاتربازها شناخته می شود. وی همچنین پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی و امور قراردادها در تماشاخانه پالیز و مدیر روابط عمومی عمارت نمایشی نوفل لوشاتو مشغول به کار بوده است، از این پس به عنوان مدیرداخلی و مدیر روابط عمومی در تماشاخانه «ملک» حضور خواهد داشت.

همچنین امیرسپهر تقی لو که به عنوان دستیارکارگردان، برنامه ریز و مدیرتولید در آثار نمایشی متعددی حضور داشته و پیش از این به عنوان مدیر هماهنگی و امور نمایشی در تماشاخانه پالیز فعالیت داشته است، هم اکنون در تماشاخانه «ملک» به عنوان مدیر هماهنگی و برنامه ریزی نورالدین حیدری ماهر را همراهی می کند.