مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری تغییر کرد

سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، با پایان ۲ دوره سه ساله ماموریت محمود کاظمی در موسسه بهمن سبز با مصوبه هیات مدیره موسسه بهمن سبز، سیدمصطفی حسینی به سمت مدیرعامل این موسسه انتخاب شد. حسینی […]


سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، با پایان ۲ دوره سه ساله ماموریت محمود کاظمی در موسسه بهمن سبز با مصوبه هیات مدیره موسسه بهمن سبز، سیدمصطفی حسینی به سمت مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.

حسینی پیش از این، مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان بوده که مدیریت تعدادی از سینماهای حوزه هنری را برعهده داشته است. وی متولد سال ۱۳۵۳ و از سال ۱۳۷۱ در حوزه هنری مشغول به کار و دارای مدرک کارشناسی تبلیغات و بازاریابی است که توسعه سالن‌های سینمایی اصفهان با هماهنگی ها و پیگیری‌های وی محقق شده است.

در دوران مدیریت حسینی پردیس‌های سینمایی ساحل و چهارباغ اصفهان ساخته شد و سینماهای فرهنگ میمه، فلسطین اصفهان، بهمن خوراسگان، یاسمن شاهین شهر، بهار گز و بهمن شهرکرد بازسازی شده‌اند.

موسسه بهمن سبز زیر مجموعه حوزه هنری در بخش توزیع، اکران و سینماداری فعالیت می‌کند و صاحب ۱۱۱ سالن در سراسر ایران است.

محمود کاظمی از مدیران با سابقه حوزه هنری از سال ۹۲ مسئولیت مدیرعاملی موسسه بهمن سبز را بر عهده داشت.