مدیر سینمای جدید برفی: استقبال از اکران نوروزی خیلی راضی کننده نبود

مدیر بهره برداری پردیس سینمایی جدید برفی در مشهد، استقبال مردم از فیلمهای نوروزی سال ۱۴۰۱ در این سینما را چندان راضی کننده ندانست و گفت: با این حال با توجه به جدید بودن سینما، به همین قدر استقبال هم قانع هستیم.

ناصر رویین تن روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان در پاسخ به سوالی در خصوص اوضاع فروش بلیت و استقبال مردم از فیلمها در پردیس جدید سینمایی برفی افزود: این مرکز در منطقه ای فاقد سینما (خیابان جانباز) راه اندازی شد که با توجه به فروکش کردن کرونا و حضور پرشمار زائران نوروزی در مشهد، انتظار می رفت شرایط فروش بلیت بهتر از این باشد.

وی بیان کرد: پردیس سینمای برفی ۶ سالن سینما دارد که به صورت vip ساخته شده است، سالن اصلی ۲۰۰ نفر گنجایش و سالنهای vip کوچک آن هر کدام ۵۰ نفر گنجایش دارند، با اینکه ۱۰۰ درصد ظرفیت سالنها آماده پذیرش تماشاگران نوروزی بودند اما در هر سانس از اکران فیلمها حداکثر ۶۰ درصد از سالنها پر شد.

وی اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تاکنون عمده فیلمهای روی پرده سینماهای کشور در سالنهای پردیس سینمایی برفی به نمایش درآمده و ۶ فیلم جدید “موقعیت مهدی، روز صفر، سگ بند، شادروان، گل به خودی، مرد بازنده” در زمره فیلمهای نوروزی این پردیس بوده است که پرفروش ترین فیلمها را می توان “موقعیت مهدی” و “سگ بند” دانست.

مدیر بهره برداری پردیس سینمایی برفی گفت: با این اوصاف می توان میزان فروش بلیت فیلمها و استقبال تماشاگران از سینمای جدید برفی قانع کننده برشمرد اما در صورتی که نهادها برای تبلیغات محیطی فیلمهای این سینما دست یاری دهند، فروش بلیت و کسب و کار سینما بهتر نیز خواهد شد.