مذاکره با شورای صنفی اکران برای بهبود شرایط اکران «هنروتجربه»

با حضور مدیرعامل موسسه «هنر و تجربه» در جلسه شورای صنفی اکران درباره ایجاد شرایط بهتر برای اکران آثار هنری و تجربی بحث و تبادل نظر شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی «هنر و تجربه»، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» که در جدیدترین جلسه شورای صنفی اکران […]


با حضور مدیرعامل موسسه «هنر و تجربه» در جلسه شورای صنفی اکران درباره ایجاد شرایط بهتر برای اکران آثار هنری و تجربی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی «هنر و تجربه»، جعفر صانعی مقدم مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» که در جدیدترین جلسه شورای صنفی اکران در تاریخ دوشنبه اول بهمن ماه حضور داشت، درباره دلیل این حضور و نتایج آن توضیح داد: مهم ترین دلیل حضور من در شورای اکران مذاکره و تبادل نظر درباره ایجاد بهترین شرایط اکران برای فیلم های هنری و تجربی بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن این جلسه و گفتگوی شکل گرفته توضیح داد: محور گفتگوها درباره تعامل دوسویه شورای صنفی اکران و گروه «هنر و تجربه» برای ارتقای وضعیت اکران فیلم هنری و تجربی بود و از نمایندگان وزارت ارشاد خواستیم که با همکاری بیشتر در صدور مجوز اکران فیلم های هنری و تجربی این شرایط را فراهم کنند که آثاری از این دست در صف اکران نمانند.

صانعی مقدم تاکید کرد: استدلال ما این است که تسهیل در اکران فیلم های هنری و تجربی باعث می شود سبد اکران متنوع تر باشد و مردم با سلیقه‌های مختلف بتوانند آثار مدنظر خود را روی پرده تماشا کنند.

مدیرعامل موسسه سینمایی «هنر و تجربه» درباره دیگر محورهای مطرح شده گفت: نکته دیگر ما این بود که معیار برخورد با فیلم‌ها کیفیت آن‌ها باشد نه پروانه ساخت ویدیویی و سینمایی و رویکرد ما باید به گونه ای باشد که فیلم های فرهنگی و خوب شرایط اکران درستی داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین من این موضوع را با دوستان شورا مطرح کردم که سالن‌های کوچک و خوب به جمع سالن‌های «هنر و تجربه» اضافه شود تا فیلم‌های بیشتری انگیزه اکران در این گروه را داشته باشند و همچنین از اعضای شورا خواستم که آنها نیز فیلم‌های متناسب با حال و هوای گروه «هنر و تجربه» را تشویق کنند که در این گروه روی پرده بروند.

صانعی مقدم در پایان گفت: از دیگر مباحثی که در این جلسه مطرح شد، اکران همزمان فیلم‌هایی از جنس هنر و تجربه که در گروه آزاد اکران می‌شوند، بود که من از همکاری شورا در تحقق این امر تشکر و به این موضوع اشاره کردم که با رعایت حق فیلم های در حال اکران در گروه خودمان، میزبان آثاری از این دست خواهیم بود.