مراسم گرامیداشت سید جمشید مرعشی پور در خرمشهر برگزار شد

خرمشهر _ پنجمین مراسم گرامیداشت سید جمشید مرعشی پور موزیسین فقید خوزستانی با نام هنری فرزند خورشید در خرمشهر برگزار شد. به گزارش سینما خراسان، پنجمین آیین گرامیداشت سید جمشید مرعشی پور از موزیسن ها و اساتید موسیقی استان خوزستان با حضور گروه های هنری منطقه آزاد اروند در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر […]


خرمشهر _ پنجمین مراسم گرامیداشت سید جمشید مرعشی پور موزیسین فقید خوزستانی با نام هنری فرزند خورشید در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان، پنجمین آیین گرامیداشت سید جمشید مرعشی پور از موزیسن ها و اساتید موسیقی استان خوزستان با حضور گروه های هنری منطقه آزاد اروند در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان منطقه ای، برخی اساتید موسیقی کشور و موزیسین ها منطقه ای برگزار شد، گروه های هنری مختلف در سبک های مختلف به اجرا پرداختند.

رئیس انجمن موسیقی خرمشهر در این مراسم از توسعه هنر موسیقی در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۰۰ هنرجو در رشته های مختلف موسیقی در حال آموزش هستند و در این مراسم شاهد اجراهای ویژه ای از آنها بوده ایم.

سید محمد حسین مرعشی پور با اشاره برگزاری جشنواره موسیقی فجر منطقه آزاد اروند بیان کرد: در این جشنواره در مدت هفت روز برگزار شد ۱۳ گروه از ۹ شهرستان اجرا کردند که این رویداد برای نخستین بار برگزار شد و امیدواریم فعالیت های اینچنینی با حمایت مسئولان تداوم داشته باشد.