مرحوم مجید دلدوزی سمبل هنر انقلابی بود

تبریز- مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت : مرحوم مجید دلدوزی یکی از چهره‌های بارز و سمبل هنر انقلابی بود که به عنوان یک شخصیت انقلابی و متعهد نیز چشم از دنیا فرو بست. به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی صبح روز پنجشنبه در دیدار با خانواده هنرمند مرحوم مجید […]

تبریز- مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت : مرحوم مجید دلدوزی یکی از چهره‌های بارز و سمبل هنر انقلابی بود که به عنوان یک شخصیت انقلابی و متعهد نیز چشم از دنیا فرو بست.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی صبح روز پنجشنبه در دیدار با خانواده هنرمند مرحوم مجید دلدوزی گفت: مرحوم مجید دلدوزی یکی از چهره‌های برجسته هنری و سمبل هنر انقلابی بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ادامه داد: مرحوم دلدوزی از اوایل انقلاب در صحنه‌های بین المللی و ملی نقش ایفا کرده و به عنوان یک عنصر انقلابی و متعهد نیز چشم از دنیا فرو بست.

شعبانی گفت: حزب‌الله لبنان توانسته است در مقابل ابرقدرت‌های آمریکا و اسرائیل محکم بایستد که نشان این ایستادگی توسط مرحوم دلدوزی طراحی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: اکنون مردم علاقه زیادی به کار هنری نشان می‌دهند، کار فاخر فرهنگی باید به هنر آمیخته شود تا تأثیر گذاری بیشتری داشته باشد.