«مردی که می‎خواست مرد بماند» در نیاوران

نمایش «مردی که می‎خواست مرد بماند» به کارگردانی حامد اویسی طهرانی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‎رود. به گزارش  سینما پایگاه خبری تحلیلی خراسان به نقل از مهر، نمایش «مردی که می‎خواست مرد بماند» به کارگردانی حامد اویسی طهرانی و نویسندگی افروز فروزند از ششم مرداد در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود. این نمایش ریشه […]


نمایش «مردی که می‎خواست مرد بماند» به کارگردانی حامد اویسی طهرانی در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‎رود.

به گزارش  سینما پایگاه خبری تحلیلی خراسان به نقل از مهر، نمایش «مردی که می‎خواست مرد بماند» به کارگردانی حامد اویسی طهرانی و نویسندگی افروز فروزند از ششم مرداد در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود. این نمایش ریشه کمدی انتقادی و نگاه روانشناسی به زندگی مشترک دارد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: زن نمایش ۶ روز فرصت دارد تا علت اختلال حساب و آشفتگی حساب‎های شرکت را پیدا کند. مرد خانه‌نشین شده و این مسأله او را سرخورده کرده و قصد تلافی و گرفتن حق تمام مردان از جمله خودش را دارد. سعادت حقیقی زن در آن است که دوست بدارد. اگر به سلسله عواطف او لطمه وارد شود گویی او نابود می گردد. همه چیز زن معماست.

عوامل نمایش «مردی که می‎خواست مرد بماند» عبارتند از افروز فروزند نویسنده، حامد اویسی طهرانی کارگردان، سحر صفرپور و حامد اویسی طهرانی بازیگران.

نمایش «مردی که می‎خواست مرد بماند» از ششم تا سی و یکم مرداد همه روزه به جز روزهای سه‎شنبه ساعت ۲۰ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. علاقه مندان می‎توانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.