«مرگ و زایش» به فرهنگستان هنر رسید

مالتی دیسیپلینری «مرگ و زایش» به کیوریتوری سابینا شیاری و گروهی متشکل از هنرمندان سه نسل در نگارخانه نقش جهان فرهنگستان هنر در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، خلق آثاری معتبر در هنر معاصر با بهره گیری از غنای گنجینه هنر ایران در درازنای تاریخ و […]


مالتی دیسیپلینری «مرگ و زایش» به کیوریتوری سابینا شیاری و گروهی متشکل از هنرمندان سه نسل در نگارخانه نقش جهان فرهنگستان هنر در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، خلق آثاری معتبر در هنر معاصر با بهره گیری از غنای گنجینه هنر ایران در درازنای تاریخ و گستره پهناور ایران بزرگ با بازتاب این غنا به روش‌های امروزین قابل حصول است که در این راستا مالتی دیسیپلینری «مرگ و زایش» به کیوریتوری سابینا شیاری و گروهی متشکل از هنرمندان سه نسل از ۱۴ تا ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۸ نگارخانه نقش جهان فرهنگستان هنر در حال برگزاری است.

در این رویداد تجربی هنری فرهنگی با محوریت درون مایه سفر قهرمانی، مجسمه های سفالین «دختران روشن» فریده تطهیری مقدم، ویژوال آرت مرجان فروغی و پرفورمنس «نامیرا» از گروه مکاشفات به نویسندگی و کارگردانی پیمان مجیدی مشارکت و همکاری داشته و ترکیبی به هم پیوسته از شاخه های گوناگون هنری (برداشت مدرن از آثار کلاسیک ایرانی) ارائه می‌شود.

علاقه مندان برای تهیه بلیت مالتی دیسیپلینری «مرگ و زایش» به سایت تیوال مراجعه کنند. همچنین نیمی از عواید این اجرا تقدیم به هموطنان سیل زده خواهد شد.