مستند”مات” درچابهاربه خط پایان رسید

فیلمبرداری فیلم مستند «مات» ساخته  نسیم سهیلی در شهر چابهار به پایان رسید. به گزارش سینماخراسان،این اثر  ششمین تجربه  کارگردانی  این فیلمساز مشهدی است.فیلم مستند «مات» درباره دختربلوچ نابینای ساکن چابهار است که فعالیت های زیست محیطی انجام می دهد. این مستند در حال حاضر در مرحله تدوین به سر می برد.  دیگر عوامل فیلم […]

فیلمبرداری فیلم مستند «مات» ساخته  نسیم سهیلی در شهر چابهار به پایان رسید. به گزارش سینماخراسان،این اثر  ششمین تجربه  کارگردانی  این فیلمساز مشهدی است.فیلم مستند «مات» درباره دختربلوچ نابینای ساکن چابهار است که فعالیت های زیست محیطی انجام می دهد. این مستند در حال حاضر در مرحله تدوین به سر می برد.

 دیگر عوامل فیلم مستند«مات» عبارتند از: دستیار کارگردان:محبوبه درکی،فیلمبردار: رضا عزیز فرخانی،صدا بردار: مرتضی غیور

شایان ذکر است  تهیه کننده فیلم مستند«مات» پویش ماکا در استان سیستان و بلوچستان است. پویش ماکا یک جشنواره است که به طرح های پذیرفته شده در این جشنواره  برای ساخت  فیلم بودجه خاصی می دهد   و برگزیدگان این جشنواره ، در مراسم  اختتامیه ای که چند ماه آینده  برگزار می شود معرفی می شوند.

 ساخت  فیلم های  کوتاه عصر بارانی، از وقتی رفتی، عشق کوچک، بازی مرگ و مستند عمه اشرف  درکارنامه  نسیم سهیلی فیلمساز خراسانی به ثبت رسیده است.

فیلم «بازی مرگ» این کارگردان در جشنواره ملی کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد برگزیده شد و در جشنواره مقاومت همین استان  نیز رتبه دوم را کسب کرد.این فیلم همچنین به جشنواره بین المللی کرونا هندوستان هم راه یافت. همچنین  مستند« عمه اشرف» ساخته دیگر این فیلمساز مشهدی    علاوه بر راهیابی به جشنواره ملی رضوی به جشنواره سیمرغ خراسان هم راه پیدا کرد و اکران شد که البته نتایج این رخداد هنوز اعلام نشده است.