مستند «برج» نقد و بررسی می‌شود

مستند «برج» به کارگردانی کیت میتلند نقد و بررسی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم مستند، دومین نشست تخصصی باشگاه فیلم مستند مدرسه هنر و رسانه آینه به نمایش و تحلیل مستند انیمیشن برج « Tower»به کارگردانی Keith Maitland محصول ۲۰۱۶ آمریکا اختصاص دارد. این مستند […]


مستند «برج» به کارگردانی کیت میتلند نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم مستند، دومین نشست تخصصی باشگاه فیلم مستند مدرسه هنر و رسانه آینه به نمایش و تحلیل مستند انیمیشن برج « Tower»به کارگردانی Keith Maitland محصول ۲۰۱۶ آمریکا اختصاص دارد.

این مستند انیمیشن ۸۲ دقیقه ای حادثه نفس‌گیر تیراندازی و گروگانگیری دانشگاه تگزاس را در یکم اوت ۱۹۶۶ به تصویر می‌کشد. تصاویر و فیلم های واقعیِ به جا مانده از روز حادثه، خاطرات بازماندگان، قهرمانان و شاهدان عینی آن روز پر حادثه، باعث شده تا این مستند-انیمیشن به عنوان یکی از مستندهای موفق چند سال اخیر آمریکا مورد توجه قرار گرفت.

پس از نمایش این فیلم امیرحسین خلیلی دبیر باشگاه مستند و مهدی بخشی مقدم کارگردان فیلم مستند «خانه‌ای برای تو» و برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره سینما حقیقت، به بررسی مستند برج می‌پردازند.

نمایش و تحلیل این فیلم در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه سال جاری در محل مدرسه هنر و رسانه آینه، خیابان ۱۶ آذر، خیابان ادوارد براون پلاک ۱۲ برگزار می‌گردد.

به زودی باشگاه فیلم داستانی این مجموعه نیز راه اندازی می شود و برنامه هایی با حضور چهره‌های سرشناس حوزه تولید و پژوهش عرصه فیلم داستانی، توسط این باشگاه برگزار خواهد شد.