مشتاق اجرای آثارم درشهرهای مختلف ایران هستم/لزوم برنامه‌ریزی درست

سرپرست گروه تئاتر «یاس تمام» اعلام کرد که آمادگی اجرای آثار گروه را در شهرهای مختلف ایران دارد؛ آثاری که در کشورهای اروپایی به صحنه رفته‌اند. زهرا صبری کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر «یاس تمام» که به تازگی نمایش «خاک و تاج» را در سالن قشقایی به صحنه برد، درباره احتمال تداوم اجراهای عمومی […]


سرپرست گروه تئاتر «یاس تمام» اعلام کرد که آمادگی اجرای آثار گروه را در شهرهای مختلف ایران دارد؛ آثاری که در کشورهای اروپایی به صحنه رفته‌اند.

زهرا صبری کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر «یاس تمام» که به تازگی نمایش «خاک و تاج» را در سالن قشقایی به صحنه برد، درباره احتمال تداوم اجراهای عمومی این اثر نمایشی و اجرا در شهرهای مختلف ایران، به سینما خراسان گفت: من بسیاری از آثار گروه «یاس تمام» را در کشورهای اروپایی به صحنه برده‌ام و حتی در قالب تور در شهرهای مختلف فرانسه آثارم را اجرا کرده‌ام ولی همیشه اشتیاق این را داشته‌ام که این آثار را در شهرهای مختلف ایران اجرا کنم.

وی تأکید کرد: من همیشه مایل هستم که نمایش‌های گروه «یاس تمام» از جمله «زمین و چرخ»، «تا یک بشمار» و «خاک و تاج» را در شهرهای مختلف ایران به صحنه ببرم به شرط اینکه برنامه ریزی این اجراها به درستی انجام شود.

صبری در پایان سخنان خود یادآور شد: سال‌ها پیش نمایش «زمین و چرخ» را در خارج از تهران به صحنه بردم و حالا در حال بازتولید این نمایش هستم. گروه «یاس تمام» آمادگی این را دارد در صورت برنامه‌ریزی درست از سوی شهرهای مختلف، آثار خود را در شهرهای مختلف کشور روی صحنه ببرد.