معرفی تولیدات تازه مرکز موسیقی حوزه هنری در ایام محرم

مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) آثاری را در قالب تک آهنگ با حضور برخی خوانندگان مطرح منتشر کرده است. به گزارش سینما خراسان، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تک آهنگ‌هایی را با حضور تعدادی از چهره‌های […]

مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) آثاری را در قالب تک آهنگ با حضور برخی خوانندگان مطرح منتشر کرده است.

به گزارش سینما خراسان، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تک آهنگ‌هایی را با حضور تعدادی از چهره‌های صاحب نام خوانندگی، آهنگسازی و ترانه سرایی را منتشر کرد.

حاج صادق آهنگران از مداحان پیشکسوت کشورمان که طی سال‌های اخیر علاوه بر حضور در عرصه نوحه خوانی مصائب اهل بیت (ع) در عرصه تولید آثار موسیقایی مرتبط با مضامین مذهبی و آیینی نیز فعالیت می‌کند طی روزهای گذشته تک آهنگ «سرگذشت» را با شعری از میلاد عرفان پور و آهنگسازی بهنام صبوحی در دسترس مخاطبان قرار داد. این اثر به همت مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده است.

برای شنیدن قطعه «سرگذشت» اینجا را کلیک کنید.

«تمام خاطرات من» عنوان یکی از آثار تولید شده در مرکز موسیقی حوزه هنری است که با ترانه میلاد عرفان پور، آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و خوانندگی محمد معتمدی طی روزهای اخیر در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برای شنیدن قطعه «تمام خاطرات من» اینجا را کلیک کنید.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ نیز که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را در حوزه‌های مختلف آیینی و مذهبی منتشر کرده به تازگی تک آهنگ «اشک زلال» را پیش روی مخاطبان قرار داده است.

در این اثر که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری تولید شده علیرضا قزوه ترانه سرا و محمد چراغعلی به عنوان آهنگساز حضور دارند.

برای شنیدن قطعه «اشک زلال» اینجا را کلیک کنید.

قطعه «طوفان تو» هم یکی دیگر از آثار تولید شده در مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که با شعر و روایت میلاد عرفان پور و موسیقی سامان مهدوی در اختیار عزاداران حضرت سیدالشهدا قرار گرفته است.

شاعر در این اثر تلاش کرده تا در قاب ترانه روایتی از آنچه در دشت کربلا گذشت را در ذهن مخاطب به تصویر بکشد.

برای شنیدن قطعه «طوفان تو» اینجا را کلیک کنید.

سید محسن حسینی از خوانندگان موسیقی ایرانی با حمایت مرکز موسیقی حوزه هنری قطعه «شبیه آذرخش» را منتشر کرد.

در این قطعه محمود حبیبی کسبی شاعر، میلاد عرفان پور (ملودی) و سعید انصاری موسیقی را به عهده داشته‌اند.

برای شنیدن قطعه «شبیه آذرخش» اینجا را کلیک کنید.

«رفیق قدیمی» نیز عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در مرکز موسیقی حوزه هنری به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداست که با صدای امیر حقیقت منتشر شده است.

در این قطعه میلاد عرفان پور شاعر و امیر حقیقت به عنوان آهنگساز و خواننده حضور دارند.

برای شنیدن قطعه «رفیق قدیمی» اینجا را کلیک کنید.

یکی دیگر از محصولات تولید شده در مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) اثری به نام «کجا بودم» نام دارد.

در این قطعه محمد مهدی سیار ترانه سرا، میلاد بیضا آهنگساز و هادی فیض آبادی خواننده عوامل اجرایی اثر را تشکیل می‌دهند.

برای شنیدن قطعه «کجا بودم» اینجا را کلیک کنید.