مقدمات حضور پربار مشهد در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فراهم شد

مسئول مرکز توسعه و هماهنگی فناوریهای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالان مشهدی عرصه های مختلف صنایع خلاق و سوغات فرهنگی زائر در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می کنند.

سید حجت طباطبایی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان افزود: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برپا شده و مشهد نیز با ۹ محور موضوعی، آخرین دستاوردها و طرحهای خود را در زمینه گردشگری و صنایع وابسته در معرض بازدید عمومی قرار می دهد.

وی بیان کرد: ۹ محور موضوعی که فعالان عرصه گردشگری و صنایع فرهنگی مشهد در نمایشگاه مزبور عرضه می کنند، بر پایه مراکز اقامتی، ناوگان حمل و نقل ، گردشگری سلامت، زائران خارجی، پروژه های سرمایه گذاری، سوغات فرهنگی و عام، مزیتهای تغذیه و پذیرایی، مسائل مدیریتی و محتوایی حوزه گردشگری خواهد بود.

مسئول مرکز توسعه و هماهنگی فناوریهای راهبردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: محور اصلی همه دستاوردها و طرحهایی که فعالان عرصه گردشگری مشهد در نمایشگاه گردشگری تهران ارائه خواهند داد، زیارت و مسائل پیرامونی آن است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: نشست هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون حضور فعالان عرصه گردشگری در این نمایشگاه امروز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی حوزه فرهنگ و هنر در محل مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی برگزار شد.