“ملاقات خصوصی” فیلم پرفروش خراسان رضوی

مسوول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اکران فیلم "ملاقات خصوصی" با استقبال تماشاگران استان همراه شده است، به طوریکه بعد از گذشت پنج روز از نمایش آن در فهرست چهار فیلم پرفروش سینماهای خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش سینما خراسان، سوسن محمدزاده افزود: براساس گزارش سمفا، فیلم تازه اکران شده “ملاقات خصوصی” طی پنج روز گذشته از زمان آغاز نمایش آن در سینماهای استان تاکنون بیش از یک میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال فروش بلیت داشته است که پس از فیلمهای “بخارست”، “انفرادی” و “لوپتو” بیشترین فروش را دارد.

وی اظهار داشت: نمایش این فیلم به کارگردانی “امید شمس” از ۱۳ دی ماه همزمان با سراسر کشور در سینماهای خراسان رضوی آغاز شده و سه هزار و ۵۵۲ مورد فروش بلیت داشته است.

محمد زاده با بیان اینکه اکران فیلمهای جدید باعث افزایش تماشاگر و بازگشت رونق به سینماها می شود، گفت: روزهای پایانی هفته جاری نیز نمایش فیلم “چپ راست” به کارگردانی حامد محمدی در سینماهای استان همزمان با سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

مسوول گروه سینمایی و سمعی – بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: بر اساس اعلام سامانه سمفا، کل فروش بلیت در سینماهای استان طی هفت روز گذشته ۱۱ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال برای ۴۱ هزار و ۳۴۴ نفر مخاطب در یکهزار و ۸۸۳ سانس بوده است.

وی همچنین از صدور پروانه ساخت یک فیلم بلند غیرسینمایی با عنوان “خوب، بد، خنگ” به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید زاهد رئیسی در مشهد خبر داد.

محمد زاده بیان کرد: فیلمنامه “خوب، بد، خنگ” با موضوع کمدی – اجتماعی به تایید شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی سازمان سینمایی کشور رسیده و ساخت آن بهمن ماه امسال با حضور عوامل بومی و همچنین تعدادی از چهره های سینمای ایران آغاز می شود.

وی خاطر نشان کرد: اختیار صدور پروانه ساخت فیلمهای سینمایی و غیرسینمایی از سال گذشته از اختیار مراکز استانها خارج شده است و سازمان سینمایی به طور مستقیم نسبت به صدور پروانه ساخت برای فیلمها اقدام می کند.