«من ستایش هستم» به گالری کاما رسید

نقاشی عروسک‌های ستایش ناصرآبادی هنرمند اوتیسمی در نمایشگاهی با عنوان «من ستایش هستم» از روز جمعه ۸ شهریور به نمایش در می‌آید. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، آثار نقاشی ستایش ناصر آبادی هنرمند اوتیسمی که با الهام از عروسک هایش خلق شده اند در نمایشگاهی با عنوان« من ستایش هستم» در گالری کاما به […]


نقاشی عروسک‌های ستایش ناصرآبادی هنرمند اوتیسمی در نمایشگاهی با عنوان «من ستایش هستم» از روز جمعه ۸ شهریور به نمایش در می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، آثار نقاشی ستایش ناصر آبادی هنرمند اوتیسمی که با الهام از عروسک هایش خلق شده اند در نمایشگاهی با عنوان« من ستایش هستم» در گالری کاما به نمایش در می آید.

این نمایشگاه از ۸ تا ۱۳ شهریور در گالری کاما برپا می شود و در آن ۱۶ تابلوی نقاشی با تکنیک اکرلیک از این هنرمند اوتیسمی برای نخستین بار به نمایش در می آید.

ستایش ناصری درباره آثارش گفت: من ستایش هستم دختری با چشمانی باز و بسته در خواب و بیداری، من ستایش هستم دختری که لب دریا با ماهی‌ها سرگرم است و موج دریا روی موهایش نشسته است، من ستایش هستم دختری که در کودکی با عروسک‌هایش وقت می‌گذراند، همان عروسک‌هایی که شدند بهانه خلق فرم، خط و رنگ. من ستایش هستم دختری که در شهر پر آشوب به صداهای سرگردان خوب گوش می‌دهد، من ستایش هستم دختری که برروی لب‌هایش حرف هایی است و در حرفهایش معنایی.

مونا خوش اقبال مدیر گالری کاما که از چهارسالگی مربی نقاشی ستایش ناصری بوده و با آموزش نقاشی راه را برای رشد خلاقیت این کودک مبتلا به اوتیسم باز کرده است، درباره او گفت: ستایش در جهان رنگی فارغ از نقد و توجیه، بی نیاز از اینکه دیگران درباره اش به چه می اندیشند و من از او چه می خواهم زندگی می کند. او قانونی دارد که خودش وضع می کند «قانون ستایش»؛ ستایش با وجود تمام تفاوت هایش از کودکی، سرسختانه همانند قهرمانی بر تمام مشکلات پیروز می شود چنان می درخشد که در برابر آثارش سر تعظیم فرود می آورم.

نمایشگاه «من ستایش هستم» از ۸ تا ۱۳ شهریور در گالری کاما برپاست علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان پاسداران، گلستان دهم پلاک ۴۴ طبقه دوم مراجعه کنند.